Dat vraag ik me dus af, wat het recordaantal notes dat een user heeft
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:31
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
move.to/HK
+ Nuttige posts is ook belangrijk
NeuhOp zondag 23 juni 2002 21:31 schreef We Are Borg het volgende:
move.to/HK
Verwijderd
Op het moment heeft de persoon met de meeste notes het aantal van 41 bereikt.
Ikzelf doe het met 26
ook niet slecht

Wie/wat/hoe doen we uiteraard geen uitspraken over
Ikzelf doe het met 26

- We Are Borg
Ik zie hoeveel niet staanOp zondag 23 juni 2002 21:48 schreef Nelske het volgende:
Ikzelf doe het met 26ook niet slecht
![]()
Dat weet ik ook welOp zondag 23 juni 2002 21:48 schreef Nelske het volgende:
* Robin Vreuls was benieuwd naar de hoeveelheid notes van de user-met-de-meeste-notes
41 notes
eeehm Nelske heeft er echt geen 26 hoor

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ehm.. zijn notes negatief of positief, of kan t allebei?

vroeg ik me gewoon af
kdacht negatief, maar jullie doen er zo luchtig over
vroeg ik me gewoon af
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Denk allebei. Slechte posts zullen ze meenemen in hun overwegingen, maar goede ook zeker.Op zondag 23 juni 2002 21:57 schreef Okyah het volgende:
ehm.. zijn notes negatief of positief, of kan t allebei?
vroeg ik me gewoon af
in hun overwegingen voor wat ?Op zondag 23 juni 2002 21:58 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Denk allebei. Slechte posts zullen ze meenemen in hun overwegingen, maar goede ook zeker.
kben hier neit zo bekend mee, met die notes
dus eigenlijk valt er niets aan af te lezen, aan je hoeveelheid notes
Alone at last
Just nostalgia and I
notes is gewoon een opsomming van je gedrag op dit forum...
Dit kan zowel positief als negatief zijn. Ook worden waarschuwingen en bans bijgehouden, of mailtjes/sturende opmerkingen binnen bepaalde topics.
Dit kan zowel positief als negatief zijn. Ook worden waarschuwingen en bans bijgehouden, of mailtjes/sturende opmerkingen binnen bepaalde topics.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
- We Are Borg
Idd, 41 notes allemaal slecht zal denk ik toch wel een ban zijn ofzoOp zondag 23 juni 2002 21:58 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Denk allebei. Slechte posts zullen ze meenemen in hun overwegingen, maar goede ook zeker.
- We Are Borg
jijOp zondag 23 juni 2002 22:02 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik
die heeft de meeste notes?Op zondag 23 juni 2002 22:06 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
jij![]()
misschien?
denktie?
kweet t ook neit nprecies
Alone at last
Just nostalgia and I
mischien bedoelt hij dat hij degenen is die diegene is met 41 notes???Op zondag 23 juni 2002 22:06 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
jij![]()
waarom denk je dat?Op zondag 23 juni 2002 22:09 schreef MasterOverdrive het volgende:
ja
en waarom typ je de gehele tijd zo klein
Alone at last
Just nostalgia and I
- We Are Borg
* Kuch * * We Are Borg Are Borg vraagt heel subtiel zonder enkele bijbedoelingen of een modje een screenshot van deze draad kan maken en hier wil plaatsen 
Vergeet niet in te loggen !!!
Vergeet niet in te loggen !!!

Kick jij erop dat een modje een screenie maakt van dit draadje en het dan postOp zondag 23 juni 2002 22:10 schreef We Are Borg het volgende:
* Kuch * * Robin Are Borg vraagt heel subtiel zonder enkele bijbedoelingen of een modje een screenshot van deze draad kan maken en hier wil plaatsen
Verwijderd
dat is toch ook zoOp zondag 23 juni 2002 22:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
omdat iedereen altijd zegt dat ik onzin post
Wat?!Op zondag 23 juni 2002 22:10 schreef We Are Borg het volgende:
* Kuch * * Okyah Are Borg vraagt heel subtiel zonder enkele bijbedoelingen of een modje een screenshot van deze draad kan maken en hier wil plaatsen
hier snap ik daadwerkelijk nix van, maar ik lag wel dubbel, idd, heb je een screenshot-post-fetisj
maar ik heb weer even gelachen, fijn, maar nu weer on-topic maar?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
is dat fietsnerd in je icoon?Op zondag 23 juni 2002 22:13 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
dat is toch ook zo![]()
Verwijderd
Och het heeft wat moeite gekost maar dan heb je ook watOp zondag 23 juni 2002 21:48 schreef Nelske het volgende:
Ja, dat doe je hier ook weer. Is het nog geen bedtijd voor je?Op zondag 23 juni 2002 22:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
omdat iedereen altijd zegt dat ik onzin post

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik denk dat wanneer ik dat zou doen er een heleboel mensen in deze topic zouden weten wat het aantal notes is, dat zij hebbenOp zondag 23 juni 2002 22:12 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Kick jij erop dat een modje een screenie maakt van dit draadje en het dan post![]()
Jij sletOp zondag 23 juni 2002 21:57 schreef LuNaTiC het volgende:
eeehm Nelske heeft er echt geen 26 hoor
Verwijderd
wil je ff piccie maken van m'n profile als je INGELOGT bent? http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/39077Op zondag 23 juni 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
http://tweakers.net/~crew/lunatic/zooi/notestopic.JPG
en nu
Is het niet mogelijk om als gebruiker een overzicht van je notes te krijgen? Net als een dossier op school ofzo van je, dat mag je in principe ook inzien... 
* MrTinux is wel benieuwd of-ie braaf is
.
* MrTinux is wel benieuwd of-ie braaf is

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
- We Are Borg
Ja, iemand met mod rechten in LA plz en ingelogdOp zondag 23 juni 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
en nu
Aantal notes staan toch in het klein rood achter de username
Okyah en Robin Vreuls ^^^^
eehm en wat denk je dan dat wij daar meer zien dan iemand anders ofzoOp zondag 23 juni 2002 22:15 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
wil je ff piccie maken van m'n profile als je INGELOGT bent? http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/39077
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
en nu
En dan ingelogd

FlauwOp zondag 23 juni 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
en nu
Nu een screenshot met dat je WEL bent ingelogt.
/edit/
O jee, wat reageer ik toch weer traag.

🌞🍃
ja dat had je er niet bij gezet hoorOp zondag 23 juni 2002 22:16 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Ja, iemand met mod rechten in LA plz en ingelogd
Aantal notes staan toch in het klein rood achter de username![]()
Okyah en Robin Vreuls ^^^^
- We Are Borg
Kijk, ik dank u Nelske...Wil jij het ff doenOp zondag 23 juni 2002 22:17 schreef Nelske het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan ingelogd![]()
![]()
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 22:17 schreef Towelie het volgende:
wat is een note precies?
Op zondag 23 juni 2002 22:01 schreef LuNaTiC het volgende:
notes is gewoon een opsomming van je gedrag op dit forum...
Over een tijdje kan dat, als we voldoen aan de WBPOp zondag 23 juni 2002 22:16 schreef MrTinux het volgende:
Is het niet mogelijk om als gebruiker een overzicht van je notes te krijgen? Net als een dossier op school ofzo van je, dat mag je in principe ook inzien...
* MrTinux is wel benieuwd of-ie braaf is.
Zie daarvoor maar eens wat LA-topic in de search
Daar gaan we het in deze topic niet over hebben iig
Warez!!!Op zondag 23 juni 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
en nu

Verwijderd
maar waarom mag ik dan niet weten hoeveel notes ik heb, ik bedoel, het heeft toch geen gevolgen???????
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 22:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Warez!!!
Ga maar lekker in de HK spelen
oh ik krijg alleen een plaatje te zien als ik erop klikOp zondag 23 juni 2002 22:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Warez!!!
Dit is al vaker aan de orde geweest. Kijk hier maar eens: [topic=195161/1/50]Op zondag 23 juni 2002 22:16 schreef MrTinux het volgende:
* MrTinux is wel benieuwd of-ie braaf is.
Ow, is dit de HK niet danOp zondag 23 juni 2002 22:21 schreef Nelske het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de HK spelen
Zie screenie voor zwaar illegale mp3z
Verwijderd
Als ik jou vertel hoeveel je er hebt, wat schiet je er dan mee op als je toch niet weet wat de inhoud isOp zondag 23 juni 2002 22:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
maar waarom mag ik dan niet weten hoeveel notes ik heb, ik bedoel, het heeft toch geen gevolgen???????
Niks, vandaar dat ik dat ook niet zeg. Over een tijdje kun je ze zelf opvragen. Voor die tijd wordt er niks over notes losgelaten. Simpel.
Verwijderd
ziekOp zondag 23 juni 2002 22:21 schreef LuNaTiC het volgende:
http://tweakers.net/~crew/lunatic/zooi/notestopic2.JPG
vooruit.. ben ook de beroerdste niet
omg, als je nix zegt heeft dat geen nut, en als je het wel zegt heeft dat ook geen nut.Op zondag 23 juni 2002 22:22 schreef Nelske het volgende:
[..]
Als ik jou vertel hoeveel je er hebt, wat schiet je er dan mee op als je toch niet weet wat de inhoud is
Niks, vandaar dat ik dat ook niet zeg. Over een tijdje kun je ze zelf opvragen. Voor die tijd wordt er niks over notes losgelaten. Simpel.
Dus zeg het gewoon
Je moest eens wetenOp zondag 23 juni 2002 22:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
het heeft toch geen gevolgen???????
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
- We Are Borg
Stomme mods hier, heb maar accountje gehacked van Sinterklaas 
Femme heeft zelfs een note
Femme heeft zelfs een note
Tom - maandag 05 februari 2001 13:51
zijn icons zijn beetje pooierachtig
Verwijderd
Ja en dan zou je ook zien, dat het op zijn eigen hdd staat en dat er verder nergens staat waarvandaan hij het heeft. Kortom heeft niks met dit LA-topic te maken. Dit is toch al een los topic. Het hoeft niet helemaal een HK-topic te worden heOp zondag 23 juni 2002 22:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ow, is dit de HK niet dan
Zie screenie voor zwaar illegale mp3z
Verwijderd
gheghe, LOLOp zondag 23 juni 2002 22:22 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://gathering.tweakers.net/notes.php
http://gathering.tweakers.net/notes.php?action=index&sort=name
Verwijderd
IK HEB JULLIE DOOROp zondag 23 juni 2002 22:23 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Notes zijn gewoon werkende warez links die je ooit hebt gepost jaaaaaaaah stelletje naaiers
ohja vergeten modjes mogen natuurlijk geen warez hebben
Verwijderd
idd, na 4 keer volgt een PERMbanOp zondag 23 juni 2002 22:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ohja vergeten modjes mogen natuurlijk geen warez hebben![]()
kies maar uit welke 3 games je wilt
- We Are Borg
We zullen vanzelf merken wat de notes zijn, ik weet die van femme al
Verwijderd
hmm, /me is nu toch ook wel benieuwd naar al zijn misdadighedenOp zondag 23 juni 2002 22:29 schreef We Are Borg het volgende:
Op zondag 23 juni 2002 22:25 schreef LuNaTiC het volgende:

Moet je toch eens minderen
* Lampie weet hoeveel ie er heeft
Verwijderd
Lijkt me sterk (dat laatste)Op zondag 23 juni 2002 22:29 schreef We Are Borg het volgende:
Op zondag 23 juni 2002 22:25 schreef LuNaTiC het volgende:

Wat ben jij hypocriet zeg!!
zoveel al?Op zondag 23 juni 2002 21:48 schreef Nelske het volgende:
damn.... dan moet ik het rustiger aan doen
Sue me
- We Are Borg
Kijk eens in zijn notes, hier is er eentjeOp zondag 23 juni 2002 22:31 schreef Nelske het volgende:
[..]
Lijkt me sterk (dat laatste)
[..]
Tom - maandag 05 februari 2001 13:51
zijn icons zijn beetje pooierachtig
Verwijderd
OhOp zondag 23 juni 2002 22:32 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Kijk eens in zijn notes, hier is er eentje
[..]
![]()
Verwijderd
gheghegheOp zondag 23 juni 2002 22:32 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Kijk eens in zijn notes, hier is er eentje
[..]
![]()
sja, wat moet de bigg boss hier wel niet van zeggen
- We Are Borg
Bij LuNaTiC kan je modrechten kopen
Wel duur
Hoe denk je dat ik aan al die warez kom
K zou et niet weten hoorOp zondag 23 juni 2002 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:

Hoeveel was zo'n rooie kleur ook al weer
Verwijderd
Heb je mijn geld nu al gehad?Op zondag 23 juni 2002 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
eeehm heb je nou nog niet door dat we dat niet zeggen
- We Are Borg
Zoals Nelske al zei, je zal het over een maandje ofzo te weten komenOp zondag 23 juni 2002 22:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hoeveel notes heb ik?
Nog maar een paar nachtjes slapenOp zondag 23 juni 2002 22:49 schreef MasterOverdrive het volgende:
k
Verwijderd
ik ga aftellen met nederlandse vlaggetjesOp zondag 23 juni 2002 22:50 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nog maar een paar nachtjes slapen
Ik heb er denk ik 1 
edit:
toevoeging:
Volges mij zijn de notes net als je strafblad, als je er helemaal geen heb, is er ook iets mis
toevoeging:
Volges mij zijn de notes net als je strafblad, als je er helemaal geen heb, is er ook iets mis
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Waarom is het fout om geen strafblad te hebben.Op zondag 23 juni 2002 22:51 schreef Wolkjeh het volgende:
edit:
toevoeging:
Ben benieuwd of er nog een aantal notes "per ongeluk" in de TC belanden
Juist wel, want dan ben je een n00bOp zondag 23 juni 2002 22:51 schreef Wolkjeh het volgende:
Ik heb er denk ik 1
edit:
toevoeging:
laat maarOp zondag 23 juni 2002 22:57 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Waarom is het fout om geen strafblad te hebben.
Ben benieuwd of er nog een aantal notes "per ongeluk" in de TC belanden![]()
Dit bedoelde ikOp zondag 23 juni 2002 22:57 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Juist wel, want dan ben je een n00bIemand die nooit de grenzen heeft benaderd cq. overschreden van een forum
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Notes kunnen ook bijv. overwegend positief zijn.Op zondag 23 juni 2002 22:57 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Juist wel, want dan ben je een n00bIemand die nooit de grenzen heeft benaderd cq. overschreden van een forum
Meer zoiets als: een plusje of een minnetje in het aantekeningboekje van de 'meester'
Ja dat bedacht ik me net ookOp zondag 23 juni 2002 23:00 schreef MetHod het volgende:
[..]
Notes kunnen ook bijv. overwegend positief zijn.Dus vergelijking met strafblad is wat krom.
Meer zoiets als: een plusje of een minnetje in het aantekeningboekje van de 'meester'

* Cloud is weer helemaal wakker vanavond

Iets wat ik nog mis in deze draad... De persoon in kwestie is uiteraard gebanned, en toen is een aantal notes getrashed en samengevoegd in één grote note. Van oorsprong had 'ie 58 en heeft daarmee de twijfelachtige eer met stip op nummer 1 te staan.Op zondag 23 juni 2002 21:48 schreef Nelske het volgende:
Overigens zijn daarmee de notes van clones nog niet meegeteld.
Zow, das wel een prestatie zegOp zondag 23 juni 2002 23:12 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Iets wat ik nog mis in deze draad... De persoon in kwestie is uiteraard gebanned, en toen is een aantal notes getrashed en samengevoegd in één grote note. Van oorsprong had 'ie 58 en heeft daarmee de twijfelachtige eer met stip op nummer 1 te staan.

Als je zoveel fout doet, wat doe je dan op GoT vraag ik me dan af
Nee, de betreffende user is waarschijnlijk al een hele tijd geleden, dus er naar gissen is (voor jou en mij) zinloos. Ik heb natuurlijk wel m'n vermoedensOp zondag 23 juni 2002 23:16 schreef MasterOverdrive het volgende:
A. fietsnerd
of
B. die ene die een topic opende dat wij dikke lullen was

Verwijderd
Vond ik niet echt relevante info.Op zondag 23 juni 2002 23:12 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Iets wat ik nog mis in deze draad... De persoon in kwestie is uiteraard gebanned, en toen is een aantal notes getrashed en samengevoegd in één grote note. Van oorsprong had 'ie 58 en heeft daarmee de twijfelachtige eer met stip op nummer 1 te staan.
Ik zei ook niet voor niks "op dit moment"
JuistOp zondag 23 juni 2002 23:18 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Nee, de betreffende user is waarschijnlijk al een hele tijd geleden, dus er naar gissen is (voor jou en mij) zinloos. Ik heb natuurlijk wel m'n vermoedens.
Op zondag 23 juni 2002 23:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
grenzen?
Ik sluit me aan bij Exirion. Okee, dit mag dan een los topic zijn, eerlijk gezegd stoor ik me nogal aan je onelinersOp zondag 23 juni 2002 22:14 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja, dat doe je hier ook weer. Is het nog geen bedtijd voor je?

ik vraag me af hoeveel onze grote vriend LordSpacie er heeft 

Verwijderd
Zoals gezegd is, doen we daar geen uitspraken overOp zondag 23 juni 2002 23:33 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik vraag me af hoeveel onze grote vriend LordSpacie er heeft
Mag ik er uitspraken over doen?Op zondag 23 juni 2002 23:56 schreef Nelske het volgende:
[..]
Zoals gezegd is, doen we daar geen uitspraken over
Laat optellen door een leuk MySQL script hoop ik toch, want anders zijn de diverse crewmembers nogal lang bezig ben ik bangOp maandag 24 juni 2002 00:09 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ook een leuke:
Hoeveel notes zijn er als je alle notes bij elkaar optelt![]()
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
- We Are Borg
ROFLOL
Het grote boek van sinterklaas
Er bestaat ook nog een boek "Heldendaden van Kees Hoekzema"