ik ben bezig met een client-server app en nu wil ik graag voor de server een webinterface maken zodat niet iedereen de client hoeft te downloaden.
nu krijg ik via een socket de requests binnen en die stop ik dan in een String.
Daz opzich leuk, maar nu wil ik natuur een formpje posten en argumenten meegeven. Hoe kan ik dit het beste doen? een post request doen en die appart coden???
ik kan natuurlijk ook gewoon de url op /'en splitten, en dan bijv. de laatste nemen, maar hoe split ik een string op een bepaald teken???
ik ben nog een btje newbie, aub geen "ga vb leren, koop een boek" of
"waneer begin je aan .NET" replies, want daar schiet niemand iets mee op.
nu krijg ik via een socket de requests binnen en die stop ik dan in een String.
Daz opzich leuk, maar nu wil ik natuur een formpje posten en argumenten meegeven. Hoe kan ik dit het beste doen? een post request doen en die appart coden???
ik kan natuurlijk ook gewoon de url op /'en splitten, en dan bijv. de laatste nemen, maar hoe split ik een string op een bepaald teken???
ik ben nog een btje newbie, aub geen "ga vb leren, koop een boek" of
"waneer begin je aan .NET" replies, want daar schiet niemand iets mee op.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Hoe(Index).GetData strData If Mid(strData, 1, 3) = "GET" Then strGet = InStr(strData, "GET ") spc2 = InStr(strGet + 5, strData, " ") page = Trim(Mid(strData, strGet + 5, spc2 - (strGet + 4))) If Right(page, 1) = "/" Then page = Left(page, Len(page) - 1) If page = "/" Then page = "index.html" If page = "" Then page = "index.html" |