[TV] Ik zoek een nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
Omdat er weer 1 naar de klote is zoek ik nu een nieuwe tv ipv tweedehands.

Bestedingslimiet € 500,-
Voorkeur voor een zilveren uitvoering
Breedbeeld : hoeft niet mag wel maar gezien het budget ga ik uit van niet.
Waarvoor dient de TV : DVD films ( stand alone ) en meerdere consoles. ook normaal tv kijken ofcourse :) maar voornamelijk de nieuwe GameCube !
Extra benodigde opties : Liefst 70cm , Liefst 60Hz, Minimaal 2 liever 3 of meer Scart aansluitingen ivm consoles

.

Verwijderd

ga naar de winkel :)

Verwijderd

idd, zoek een paar goede zaken en maak een rondje. Persoonlijk zou ik gaan voor een leuke Philips of panasonic die hebben tenminste lekker beeld.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
ik zat zelf aan samsung te denken die zien er wel geinig uit :)
iemand daar ervaringen mee ?

.

Verwijderd

Philips heeft leuke tv's maar die willen na een tijd nog al eens kuren gaan vertonen... Ik weet niet of philips een verstandige keus is.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Op zondag 23 juni 2002 22:42 schreef Airbag het volgende:
Philips heeft leuke tv's maar die willen na een tijd nog al eens kuren gaan vertonen... Ik weet niet of philips een verstandige keus is.
hmz heb zelf ook een Philips tv die al 15 jaar meegaat >:)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40
Gewoon ff in de winkels rond kijken naar wat je het mooiste beeld vind.
Het is wel zo dat een merk zoals Philips vaak meer Scart aansluitingen heeft dan bv Samsung.
Het instellen van Philips is ook veel eenvoudiger.
Nog een voordeel van Philips is als je het geluid van de tv over de stereo wil laten lopen, als je de tulp uitgangen gebruikt die geven een constant signaal ofwel onafhankelijk van de stand van het volume op de tv.
Andere merken hebben dat vaak niet (zeer irritant)
Die moet je dan weer via een scart (scart verloop naar tulp) aansluiten en heb je dus weer een scart minder om te gebruiken.

Suc6 met je keuze

Mijn profiel op Discogs

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Philips 28PW6006, geweldige TV. Een breedbeeld waar alle onzinnige troep is afgehaald. Lekker standaard: 50 Hz, 10Watt geluid, 2x scart enz. bij de Megapool voor 565 Euro :) Wel iets over je budget, maar dan heb je ook wat.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Pagina: 1