Ik hoorde laatst uit een betrouwbare bron dat chello casema over gaat nemen, dus dan weten jullie het vast even.
Spannend, goed onderbouwd ook, ik denk dat het hele T.net-team al klaar staat om jouw verhaal meteen integraal op de frontpage te gooien
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
wie of wat is die bron dan ?
ik denk dat het hele team al klaar staat om jouw verhaal op de frontpage te gooien
Nee, dat klopt niet, het moederbedrijf van UPC, Liberty Media, overweegt wel het kopen van Casema, dit verandert op de korte termijn in ieder geval niks aan de kwaliteit, snelheid etc.
Ik las laatst ook zoiets ja, was dat niet ook hier in I&T? 
Maarja, die bron die jij noemt klinkt wel heel erg hoaxerig.
Maarja, die bron die jij noemt klinkt wel heel erg hoaxerig.
🌞🍃
* GGS_VR6 wacht op meer info
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Lijkt me vrij sterk, moet ik zeggen, voornamelijk gezien het feit dat Chello zelf op de rand van de afgrond balanceert
.
BlijkbaarOp maandag 24 juni 2002 08:38 schreef DataBeest het volgende:
Yep, ik WIST dat ik het gelezen had.
Het stond op webwereld: http://webwereld.nl/nieuws/11193.phtml
In ieder geval: toch vreemd als je bedenkt dat zowel UPC als Casema zwaar verliesgevend zijn, en UPC zelf op het randje staat failliet te gaan. Dat geeft toch wel aan hoe enige logische strategie bij het bedrijf ontbreekt
Verwijderd
zoals plee rager {schoonmaker}Op zondag 23 juni 2002 20:57 schreef Jens het volgende:
een vrij hoge medewerker van Chello.
Lijkt me fijn voor alle klanten van Casema en Chello, weten ze iig zeker dat ze bij een ISP zitten die binnen een jaar failliet is
.
Verwijderd
UPC neemt Casema niet over maar er zijn inderdaad onderhandelingen met Liberty Media ( het moederbedrijf van oa. UPC)
Ik werk bij Casema dus dit is echt uit zeer betrouwbare bron
(En nu niet allemaal tegen mij gaan zeuren dat ik bij een K**** bedrijf werk he ? )
Ik werk bij Casema dus dit is echt uit zeer betrouwbare bron
(En nu niet allemaal tegen mij gaan zeuren dat ik bij een K**** bedrijf werk he ? )
Casema wordt in de verkoop gedaan door moederbedrijf France Telecom dus op zich zou het goed kunnen. Maar goed, het zal toch niet lang meer duren voordat UPC (inclusief Chello) failliet is.
Als ze dan toch worden overgenomen liever door Essent. Dat is tenminste een bedrijf waar ik nog een beetje vertrouwen in heb (doen hier ook de stroomvoorziening, altijd aardig als je ze belt)
Ik dacht trouwens dat bij Chello het geld ook ver op was.
Ik dacht trouwens dat bij Chello het geld ook ver op was.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Liberty Media is het moederbedrijf van UPC Nederland, waar Chello ook onder valt. Liberty wil Casema overnemen van France Telecom. Dit is nieuws van een maand geleden. Volgende keer beter je huiswerk doen!
jongens als Chello of UPC failliet gaan, dan gaan ze binnen 1 maand onder een andere BV verder!
En die BV wordt na een tijdje weer een NV, problem solved, dezelfde mensen dezelfde diensten andere naam, een gesaneerd bedrijf...
Let maar eens goed op, op de manier van werken zodat veel bedrijven dat de laatste jaren doen, het is een trend...
Helaas veranderd de dienstverlening er weinig tot helemaal niets op, maar je kampt niet meer met schulden...
Klanten worden er niet echt de dupe van, hoogstens dat ze 1 weekje geen i-net hebben
Ik volg trouwens ook niet echt waarom Zeelandnet de enige ISP via de kabel is die WEL winstmaakt, en waarmee het niet slecht gaat....
Zou dat misschien komen doordat hun dienstverlening, marketing en marktpositionering wel goed geregeld is, dat zij misschien niet de grootste vis in de internet zee willen zijn, en dat zorg voor de klant en dienstverlening nog wel boven aan 't lijstje staan...
Of doordat ze gewoon goed werken en daardoor ook winst maken zonder topmanagers en allerlei duren advertenties op de (R)TV
ja.... misschien wel ja...
En die BV wordt na een tijdje weer een NV, problem solved, dezelfde mensen dezelfde diensten andere naam, een gesaneerd bedrijf...
Let maar eens goed op, op de manier van werken zodat veel bedrijven dat de laatste jaren doen, het is een trend...
Helaas veranderd de dienstverlening er weinig tot helemaal niets op, maar je kampt niet meer met schulden...
Klanten worden er niet echt de dupe van, hoogstens dat ze 1 weekje geen i-net hebben
Ik volg trouwens ook niet echt waarom Zeelandnet de enige ISP via de kabel is die WEL winstmaakt, en waarmee het niet slecht gaat....
Zou dat misschien komen doordat hun dienstverlening, marketing en marktpositionering wel goed geregeld is, dat zij misschien niet de grootste vis in de internet zee willen zijn, en dat zorg voor de klant en dienstverlening nog wel boven aan 't lijstje staan...
Of doordat ze gewoon goed werken en daardoor ook winst maken zonder topmanagers en allerlei duren advertenties op de (R)TV
ja.... misschien wel ja...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Kabelfoon maakt ook winst! Dus Zeelandnet is niet de enige!Op zaterdag 13 juli 2002 01:15 schreef zwahiel het volgende:
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
dat bedoel ik dus... Het is dus echt niet zoooo moeilijk als Casema en UPC/Chello het voorlaten komen...Op zaterdag 13 juli 2002 01:21 schreef Tonnetje het volgende:
[..]
Kabelfoon maakt ook winst! Dus Zeelandnet is niet de enige!
En dan heb ik het niet eens gehad over @home...
Dat draait nu net nog niet zo goed... Maar dat komt ook wel mede door de goede snelheden...
kabelfoon had toch ook niet zo'n super snelheden, of heb ik dat nou verkeerd?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Achja.. dat zeiden ze anderhalf jaar geleden ook..Op vrijdag 12 juli 2002 21:28 schreef Barca het volgende:
...Maar goed, het zal toch niet lang meer duren voordat UPC (inclusief Chello) failliet is.
Maarja.. die banken stellen het alsmaar uit..Op zaterdag 13 juli 2002 07:40 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Achja.. dat zeiden ze anderhalf jaar geleden ook..
Een zo goed als failliet bedrijf dat wéér een overname doet
Kabelfoon heeft als snelste abo een 1536 kbit down en 256 kbit upload!Op zaterdag 13 juli 2002 01:24 schreef zwahiel het volgende:
[..]
kabelfoon had toch ook niet zo'n super snelheden, of heb ik dat nou verkeerd?
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Zoiets moet toch koste wat het kost worden voorkomen. Een week gewoon half breedband Nederland offline of ingebeld zodat de inbelproviders ook ultratraag gaan.Op zaterdag 13 juli 2002 01:15 schreef zwahiel het volgende:
Klanten worden er niet echt de dupe van, hoogstens dat ze 1 weekje geen i-net hebben![]()
Damnz, alvast maar voor een inbelmodem sparen en een ISP in het buitenland zoeken
🌞🍃
Verwijderd
Nee, het zit zo, France Telecom(moederbedrijf Casema) wilt Casema verkopen, en Libertymedia had hier interesse in. Dit was omdat Casema veel minder schulden had dan UPC. En daarom zouden ze onder de naam van Casema verder kunnen gaan. Maar dat gaat nu niet door omdat UPC failliet gaat. En trekt hierbij Chello mee de afgrond in omdat dit het onderpand van UPC was.
Ik betwijfel dit, ik weet dat er nu al weer 150 man word ontslagen bij casema... Dus waarom zouden ze chello dan overnemen? als er geldgebrek is.
Op zondag 23 juni 2002 20:52 schreef Jens het volgende:
Ik hoorde laatst uit een betrouwbare bron dat chello casema over gaat nemen, dus dan weten jullie het vast even.
@home chello casema zeelandnet allemaal
verschillende providers je kunt niet kiezen jebent
afhankelijk van de provider in je gebied (snelheid ed)dat is de bottelneck alle internetters verenig u in coax.nl
zodat we een front tegen deze kabelaars vormen.
afhankelijk van de provider in je gebied (snelheid ed)dat is de bottelneck alle internetters verenig u in coax.nl
Hij zegt het dus net andersom als jijOp zondag 14 juli 2002 10:57 schreef Redleg het volgende:
Ik betwijfel dit, ik weet dat er nu al weer 150 man word ontslagen bij casema... Dus waarom zouden ze chello dan overnemen? als er geldgebrek is.
[..]
Casema door Chello
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Jajajaja... die kennen we.@home chello casema zeelandnet allemaal
Ik heb zelf met coax contact opgenomen een tijdje terug en ze doen geen r**t.
Er wordt verwacht dat je het maar zelf oplost.
Op emails reageren ze ook niet altijd
Coax is zo laks als wat.
Pagina: 1