Toon posts:

Video bewerking met wat ??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een nieuwe pc samen stellen die alleen gebruikt wordt om met video te werken ik ben in het bezit van een studio DC10plus en een studio DVplus van pinnacle.
een p4 2200mgh is vast wel goed,maar welk moederbord werkt goed samen met deze kaarten, en welk geheugen moet ik nemen? en hoeveel ?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Je zou ook een AMD kunnen nemen :).
Wat is je budget, en ga zelf ook eens kijken.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet niet of hard-disks ook in je pc komen, maar neem deze groot en snel genoeg. Doe nu ook regelmatig aan videobewerking op de computer en het vraagt voor een redelijk filmpje enorm veel diskspace. Zou zeker gaan voor een 120 giga-schijfje als je aangenaam wil werken.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten te melden ik heb een 80 en een 40 gb seagatehard disk !
ik heb wel genoeg bathjes om te spenderen (woon in het verre thailand) maar m,n engels is niet zo goed en daarom is het hier ook wel een beetje moeilijk om aan informatie te komen !!

Verwijderd

Werk zelf met een AMD Duron 800,256 mb en 32 mb video,en deze is een bietje langzaam.MB is niet zo belangrijk,maar geheugen min.256 en 1500 mhz processor met een 32 mb video kaart zouden het moeten doen.Succes.Snelle HDD is mooi meegenomen(SCSI????)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zondag 23 juni 2002 20:38 schreef Stievel het volgende:
ik wil een nieuwe pc samen stellen die alleen gebruikt wordt om met video te werken ik ben in het bezit van een studio DC10plus en een studio DVplus van pinnacle.
een p4 2200mgh is vast wel goed,maar welk moederbord werkt goed samen met deze kaarten, en welk geheugen moet ik nemen? en hoeveel ?
Die heb ik nog niet eerder gehoord :) :7

Das milligram per uur :)

Verwijderd

ik zou toch echt wel voor een amd gaan desnoods een xp 2200 tbred (ffwachten) dus met kt333 modo en 512 mb ddr pc 2700.

Verwijderd

Voor videobewerking worden nog het meest de Pentium's aangeraden, dus ik zou voor een P4 gaan. Met bijvoorbeeld een Asus moederbord eronder, een uit de P4T of P4T533 serie, afhankelijk van het type P4.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoek eens op 'videobewerking' in PMG.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.