Dat werd tijd zeg!
[forum=22]
[forum=51]
* Raymond Feliciteerd de BOFH en co.
[forum=22]
[forum=51]
* Raymond Feliciteerd de BOFH en co.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tsja, als je dat niet eens weetOp zondag 23 juni 2002 20:36 schreef Cheatah het volgende:
Welke van de twee is nou de nieuwe?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
DOC heeft ooit al eens bestaanOp zondag 23 juni 2002 20:37 schreef ParaDot het volgende:
DOC is de nieuwe! forum nummer 51
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zo cheatah daar kan je het mee doen! Afgetroefd door een usert; verbaast me niks van een W&G'ertOp zondag 23 juni 2002 20:37 schreef ParaDot het volgende:
DOC is de nieuwe! forum nummer 51
Zo he, brute nickOp zondag 23 juni 2002 20:40 schreef Lampje het volgende:
Net alsof jij ooit in Harde Waren komtOp zondag 23 juni 2002 20:43 schreef Garfield het volgende:
Het staat nu ook in het MF: [topic=532754/1/25]
Het is wel even wennen zeg een extra forum
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Verwijderd
Dank voor deze waardevolle en vooral onderbouwde bijdrage.Op zondag 23 juni 2002 21:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ik vind ut niks.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
* Kjev too, ik dacht/hoopte al dat ik een .plan had gemistOp zondag 23 juni 2002 21:46 schreef Flat© het volgende:
* Kjev hoopte bij 't zien van deze topictitel dat "het nieuwe forum" er eindelijk was
Verwijderd
Toch wel raar. Je mag wel iets posten als je het cool ofzo vind. Maar niet als je het niks vind.Op zondag 23 juni 2002 21:45 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dank voor deze waardevolle en vooral onderbouwde bijdrage.
Verwijderd
hmm, hij heet DabitOp zondag 23 juni 2002 21:50 schreef Kjev het volgende:
[..]
* Kjev too, ik dacht/hoopte al dat ik een .plan had gemist. Maar nee, is het weer zoiets onbelangrijks
![]()
.
Maar goed.. Gefeliciteerd enzo iedereen, en Phreak en uh.. die andereveel sterkte
.
hmmja, je hoeft niet iets te onderbouwen als je het cool vindt, want het is gewoon coolOp zondag 23 juni 2002 21:54 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Toch wel raar. Je mag wel iets posten als je het cool ofzo vind. Maar niet als je het niks vind.
Verwijderd
Hmm.. Zit wel iets in, maar casemodding gaat meestal over esthetische aanpassingen. Overclocken heeft meer met technische aanpassingen te maken.Op zondag 23 juni 2002 22:01 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ik vind ut niks, omdat overklokken met keesmodden temaken heeft. Zo, duidelijk?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ok, maar cooling dan he?Op zondag 23 juni 2002 22:03 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hmm.. Zit wel iets in, maar casemodding gaat meestal over esthetische aanpassingen. Overclocken heeft meer met technische aanpassingen te maken.
Verwijderd
idd, maar vele tweakers zullen voltmods ook estetisch zeer verantwoord vindenOp zondag 23 juni 2002 22:03 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hmm.. Zit wel iets in, maar casemodding gaat meestal over esthetische aanpassingen. Overclocken heeft meer met technische aanpassingen te maken.
Senri no michi mo ippo kara
Hee beeb, ik heb ook een leven. (En ik wist dus niet wanneer en hoe laat het ging gebeuren)Op zondag 23 juni 2002 20:40 schreef Lampie het volgende:
Zoals gewoonlijk![]()
Ja, geweldig als iemand zo openstaat voor een discussie.Op zondag 23 juni 2002 22:04 schreef MasterOverdrive het volgende:
Maar ok, done is done, kep geen zin in een discussie die eindigt op een slotje bla bla bla, je zult wel gelijk hebben als je met moeilijke woorden begint te praten bla bla einde nutteloze discussie![]()
Kon je die niet eerst maken voordat het forum erbij kwam danOp zondag 23 juni 2002 22:18 schreef Phreak het volgende:
De FAQ's worden nog aangepast, we zitten op 80% (ofzo).
Senri no michi mo ippo kara
Nee, tijdgebrek. En een splitsing was van groter belang.Op zondag 23 juni 2002 22:19 schreef Neophyte het volgende:
[..]
Kon je die niet eerst maken voordat het forum erbij kwam dan
Met mysql alles overgeheveld waar in de topictitel bijvoorbeeld OC, water, koel, cool enz enz in stond. Sim-pelOp zondag 23 juni 2002 22:28 schreef elnino het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe jullie alle topics 'overgeheveld' hebben... gezocht op trefwoorden als 'overklokken' enzo? Of een lite-modje ingehuurd om alles op de juiste plek te zetten?
Verwijderd
Moet je Opera gebruiken, staat W&L onderaan, was eerst dus de HK.Op zondag 23 juni 2002 21:57 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
hmm, hij heet Dabit
gelukkig past OH nog net in mn IE scherm zonder te scrollen, maar nog 1 forumpie erbij wordt fataal. _niet_ doen dus
Hahaha lolOp zondag 23 juni 2002 21:45 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dank voor deze waardevolle en vooral onderbouwde bijdrage.
Raku
WelOp maandag 24 juni 2002 02:39 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
Hahaha lol
Sorry hoor , maar als hij het niets vind mag hij dat toch zeggen. Ik vind het ook nergens op slaan verder hoor , maar waarom moet alles direct onderbouwd en beargumenteerd? Alsof een beetje internetfreak een ellenlang verhaal gaat typen om iets te onderbouwen.
Verwijderd
nou dan doe je deel 1 van je reply in de ene en deel 2 van je reply in de andere....kortom..Op zondag 23 juni 2002 23:16 schreef Oeloe het volgende:
En wat nu als iemand fans in zijn case mod tbv de koeling...
Of iemand maakt een complete mod met waterkoeling, ccfl's, windows en alles. Is het dan een koeling of casemod..
Ik vindt het een beetje verwarrend...
/me Moet nu 2 forums volgen, alsof ik niks beters te doen heb in mijn vakantie...
Verwijderd
Beetje wel, de Moderator is van out of spaceOp maandag 24 juni 2002 09:22 schreef ispierings het volgende:
En 51, sounds weird, echt niks te maken met area 51?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
LOLOp maandag 24 juni 2002 10:28 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Beetje wel, de Moderator is van out of space
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Een beetjeOp zondag 23 juni 2002 20:34 schreef Lampje het volgende:
Dat werd tijd zeg!
[forum=22]
[forum=51]
/me Feliciteerd de BOFH en co.
Verwijderd
Ik merk het alweer. Ik ben veels te liev... Dat laat geen indruk achter.Op zondag 23 juni 2002 21:50 schreef Kjev het volgende:
Maar goed.. Gefeliciteerd enzo iedereen, en Phreak en uh.. die andereveel sterkte
.
En jullie maar denken dat die koelsystemen voor mijn PC zijn. In werkelijkheid moet ik regelmatig mezelf koelen omdat ik anders schubben en vleugeltjes krijg.Op maandag 24 juni 2002 10:28 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Beetje wel, de Moderator is van out of space
Verwijderd
gadverOp maandag 24 juni 2002 21:08 schreef DaBit het volgende:
En jullie maar denken dat die koelsystemen voor mijn PC zijn. In werkelijkheid moet ik regelmatig mezelf koelen omdat ik anders schubben en vleugeltjes krijg.
Wow, jij hebt idd een wazige dag manOp dinsdag 25 juni 2002 11:27 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
gadverBen jij dat 3d ding op je site ofzo?
[afbeelding]
Je ziet er wel protoss achtig uit
[afbeelding] aaah
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik kom achter je aan met wat back-up
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
euhm.. hoe heet het... HK of is het zelfs te dom voor om het daar te plaatsenOp dinsdag 25 juni 2002 11:39 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm ow jah, ben net wakker gebeld, uit me slaap dus ik keihard naar beneden rennen, telaattoen heb maar pc aangezet enzo
[afbeelding] I am a storm trooper!
[afbeelding] You are a huge nerd!
bron: http://hem.bredband.net/b100102/4me2p00p0n.wmv
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 11:40 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
euhm.. hoe heet het... HK of is het zelfs te dom voor om het daar te plaatsen
zoek anders even de definitie van humor op.Op dinsdag 25 juni 2002 11:41 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
![]()
Wat een humor hebben de mensen van vandaag...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq