schokkerig beeld in spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:59
Als ik spellen speel dan komen ze "schokkerig"over dat had ik eerst niet maar na het formateren (de eerste keer van deze pc, want hij was kant en klaar) komen de spellen dus schokkerig over. ik heb geprobeert de nieuwe drivers van mijn nvidia en ook de geluidskaart er uit gehaalt en daarna in een andere slotje maar niks help.

het is een dell pc met het volgende er in:
-geforce3 ti 500
-512 rdram
-2 ghz cpu
-win xp
-creative sb live geen 5.1
- maxtor harde schijf
- en er zit nog een netwerkkaartje in een een isdn modem

edit: o ja en ik heb de seach al gebruikt maar kon iks vinden

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
vsync is the word :) (Bij eigenschappen van je videokaart)

(Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/sklaasboos.gif) :D

• Matjas
waar kan ik dat vinden wat ik zie het nergens :?

Verwijderd

Pak gewoon ff rivatuner van Guru3D.com en loop die settings voor direct3D en OpenGL even door, dan kun je ze in no-time uit en aanzetten. Uit is het beste.

//edit/ of natuurlijk gewoon in de eigenschappen van je vidkaart, drivers/tools //edit//

• Matjas
ik heb dat nu geprobeert met dat vsync maar dat werkt ook niet ik heb het geprobeert met die rivatuner en daar vsync uitgezet bij opengl en direct 3d en ook apart maar dan blijf ik het elfde probleem houden.

maar ik weet nu wel dat het bij grand prix 4 het beeld niet haperd maar als dan alles in slow-motion is ;(

Verwijderd

Ik heb dat ook met mn gf4 met bepaalde d3d spellen. Om de +/- 5 sec vertraagt het beeld ffies en dan gaatie weer normaal verder. Meestal is dit op te lossen door de resolutie te verlagen en/of wat features uit te zetten.
Het lijkt er dan dus op dat mn comp het niet aan kan, alleen wat ik vaag vind dattie dan niet constant traag loopt maar om de x aantal seconden even blijft hangen.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Heb je de drivers voor je mobo al geïnstalleerd?

• Matjas
ik heb nu de driver van mijn moederbord geinstaleerd |:( maar hij blijft het nog steeds doen

o ja als ik alles op zijn laagst zet dan gaat hij het zelfs erger happeren

Verwijderd

Detenator drivers! van nvidia? Dat moet ook werken

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:33

L0g0ff

omg

En als je je windows nou eens aanpast naar de zelfde resolutie / kleuren als de game die je speeld :? Is het probleem dan verholpen ?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Ennuh...heb je de Intel Application Accelerator driver al geinstalleerd??? Die is ook wel nuttig...En controleer voor de gein ff hoe je videokaart bus ingesteld staat (agp 1x,2x of 4x)...Heel misschien (maar dat gebeurd zeer zelden) staat je dma van je schijven niet aan...En installeer voor de zekerheid ff de laatste directx versie... In ieder geval suc6!

Btw...Hoe heb je je schijf geformateerd??? Heb je fdisk gebruikt of alleen maar format....

Humor moet je serieus nemen

• Matjas
ik denk dat ik weet wat het is: je hebt toch een deel van je harde schijf "gereserveerd"voor tijdelijke op slag of zoiets degelijks maar dat ik ik nu niet meer vinden ik zie alleen maar 31 mb unallocated en ik denk dat tijdens de instalatie van xp (ik heb toen n.a. toen een partitie gemaakt) dat ook per ongeluk heb weggehaalt |:( . en ik weet dus nu niet wat er hoorde en hoe ik dat dan moet terug zettel liefst zonder al die meuk op nieuw te instaleren.

}:O dei ik ben :(

[edit/] het is niet voor wat ik zei maar voor wat info opteslaan wat de comp doet[edit]

• Matjas
en wederom heb ik al het hierboven geprobeert maar niks helpt :'( het ligt dus niet aan wat hierboven staat ( van de harde schijf)`

ik ben ten einde raad

• Matjas
weet iemnad nog its waar het aan kan liggen :`(

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 19:58 schreef XdesipleX het volgende:
weet iemnad nog its waar het aan kan liggen :`(
we hebben ook een 'Edit ' Knop hoor :?

Verwijderd

Nou heb je wel genoeg geschopt en ik vind niet echt dat je al erg veel zelf geprobeert hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.