Toon posts:

[Koeler] Kan deze koeler deze CPU wel koelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Gare topictitel,
Maarre, ik wil dus een nieuwe CPU kopen. Ik heb nu een Duron 800MHz. Opzich geen slechte, maar ik heb toch liever een AMD Athlon 1800+ :P

Ik ging er ook van uit om een nieuwe koeler te kopen.

Maar, nu zie ik op de site, van de koeler die ik nu heb (Coolermaster 6I31-A) Dat deze kan koelen tot 1700+.

Kan hij geen 1800+ aan?

GrTz

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

nee, dat gaat niet lukken, de AMD processoren maken veel warmte, en zeker de XP versies. Wij hebben op het werk veel problemen met de XP processoren, ik raad een koeler tot 1900+ of 2000+ aan.

BTW wij tweakers groeten elkaar de gehele tijd.

Greetz onder post, hoeft niet..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 19:55 schreef Daimonet het volgende:
nee, dat gaat niet lukken, de AMD processoren maken veel warmte, en zeker de XP versies. Wij hebben op het werk veel problemen met de XP processoren, ik raad een koeler tot 1900+ of 2000+ aan.

BTW wij tweakers groeten elkaar de gehele tijd.

Greetz onder post, hoeft niet..
ow okee, grtz ;)
Nou, uhm.. dan doe ik deze wel reserve ofzo ;)

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:46
Moet geen probleem zijn lijkt me , je kunt het rustig proberen. (als hij te warm wordt merk je het vanzelf wel :D) Door branden zal hij niet zo snel doen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 20:08 schreef amdrulezzz het volgende:
Moet geen probleem zijn lijkt me , je kunt het rustig proberen. (als hij te warm wordt merk je het vanzelf wel :D) Door branden zal hij niet zo snel doen
hehe, ik zie 't ook net in die tabel, hij kan gewoon 1900+ aan :D toch fijn jullie :* :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Jah, ff beter zoeken dus :) En sowieso, anders probeer je het even, wordt 'ie te warm, dan prop je er een ander op...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.