Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hele draad op grappig ... :r

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hiero.
Ik had de meeste al naar 0 gemod.

Voorbeeldjes:

1: Mmm...

2: Dat zou heel lekker zijn

Ik ben erg benieuwd hoe het zal uitpakken, maar als het echt goed werkt en als je lekker met grafische dingen bezig bent, en er hangt een multiple athlon/duron/t-bird in je kastje,dan zou dat heel lekker gaan denk ik!

3: Das wel iets om meer blokjes mee te flushen voor de Dutch Power Cows

* extraordinare vind dat AMD mij zo'n systeem mag sponseren om te grazen... en te OC'en ofcouze!

4: Waarschijnlijk ben ik niet de enige die hier op zit te wachten. Wat zal het worden: VP6 of komt er (snel) een 760 kanon uit .

Mijn BP6 hunkert naar een beetje rust . Die wil gewoon in een hoekje op de wei staan. Af en toe een beetje voor webserver spelen en de rest van de tijd gewoon rustig grazen . Maar ja, voor het eind van het jaar moet er een vervanger komen. Dus AMD, Abit en Asus schiet op, anders wordt de keus bepaald door geen keus!

* FlipFlap is benieuwd wat voor voeding bij Dual AMD nodig is.

5: Mjamjam, doe mij maar zo'n 760MP chipset met 2 750MHz@1000 Durons, (mooi met de bus overklokken!), 512 MB DDR SDRAM, RAID, ach ja doe maar meteen SCSI, enneuh Gigabit Ethernet, enneuh......

* BikkelZ werd plotsklaps wakker naast zijn buro op de grond

:(

Die van The Hippie (2e post) vond ik wel grappig maar +3 is wel wat overgewaardeerd.

Opruimen die draad dus!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Joepie! Ik kon die eerste (Mmm...) nog een First Post geven. De rest had ik al gehad.

Verwijderd

Ha die irrelevant, had ik al gezegd dat ik vandaag niet meer mag modden?

Als in: geen tweakotine (wel nicotine ;)) en geen modpoints, dus ik kan alleen virtuele hulp bieden.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het frustreert je wel he? ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: als je nog puntjes wilt verdienen kun je misschien antwoord geven op mijn vraag.
(Ajb wel serieus, niet zomaar wat verzinnen)

Verwijderd

Ik zou niet weten wat ik daar op moet antwoorden (levert dat ook nog punten op?)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dan was het dus een goede vraag :)

<font size=1>(Wie heeft hem omlaag gemod (8> ?)
[/statusgeile karmahoer modus]
(vooral laten staan, staat goed hoor)

Verwijderd

Hoeft niet per definitie een goede vraag te zijn, als het een slechte vraag is over een onderwerp waar ik niets van af weet, dan kan ik dat ook niet beoordelen.

Ik weet niets van dat onderwerp en kan de waarde van jouw vraag niet inschatten, mischien een vraag voor GaMeOvEr, die zit nogal into the hardware geloof ik.

;)

PS. wat een irri klein klote fontje heb je gebruikt...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hee, TgF reageert een keer serieus op een niet-serieuze opmerking van mij :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 15:26 schreef irrelevant het volgende:
Hee, TgF reageert een keer serieus op een niet-serieuze opmerking van mij :)[/quote]Duh?

Wat heb ik je nu weer misdaan?

Verwijderd

BTW: zijn je modpoints op of zo?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 15:30 schreef TgF het volgende:
Duh?

Wat heb ik je nu weer misdaan?[/quote]Je bent niet helemaal in grappige modus vandaag geloof ik. Het viel me op dat het meestal andersom gaat, jij maakt een geinige opmerking en ik reageer daar serieus op. Nu was het andersom. Ik bedoelde: als TgF het antwoord al niet weet, dan was het wel een hele goede vraag! (want die TgF is me toch een slimme gast)

En nee, me modpoints zijn niet op, maar zoals ik helemaal bovenaan al zei had ik ze al gemod.

Slecht ge:z vannacht?

Verwijderd

Uhrm: :D

Maakt dat het weer een beetje goed?

Kijk kinderen (zij die dit lezen), dit is nu het nadeel van een forum, je kunt niet zien wat de emotionele staat van één van de deelnemers is.

- met mijn humeur is niets aan de hand :D
- ik heb best geslapen :D
- ik sta ALTIJD in de /grappig mode :D
- ik ben blij dat ik als slim wordt gezien :D

Kortom: Grote Tijd Vroluk :D

Verwijderd

<html>
<body>

<marquee behaviour="alternate" direction="right" width="40">:D</marquee>

<marquee behaviour="alternate" direction="left" width="40">:D</marquee>

</p>
</body>
</html>

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

irrelevant, ik heb een beetje een halfslachtig antwoord op je vraag gegeven.

Heej, kijk nou, TgF kan een kunstje ! ;)

irrelevant, alvast gefeliciteerd met je 4e plek in de rankings ! (morgen, of misschien vanavond nog wel !)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

HI there.. best wel een slimme gast niet ? *D

niet als flame bedoelt hoor, maar ik laat nu iemand even mee lezen om haar OBJECTIEVE mening te geven, over het heim en wee van deze forum.. ;)

P.S. ze vindt het wel grappig allemaal, maar gaat soms wel ver... Maar ja ze kent de mannen wereld ni...au :( (dat was dus een klap op me hoofd) ..et

Mooi kunstje, van wie heb je dat nou weer geleerd ? Je bent wel creatief moet ik zeggen.

Groetjes van mijn Kanjeres aan jullie... ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
GameOver: dat was wel een hele enge gedachte ja. Kun je nooit meer oude rotzooi kwijt aan familie met een budget PC.

Verder haal ik vandaag 1000 karma! :):o:D:P:9:7:Y)B-)*D8-)
Sta op 998 en heb net twee reacties geplaatst.
Weer een mijlpaal bereikt. De volgende is mijn standaard postniveau op 2 te krijgen :9
Sta nu op 1.45.
Wat dan nog? Dan kan ik niet meer statusgeil karmahoeren. Moet ik dan voor mijn lol gaan posten ofzo? ;)
-------
Yes! 1003!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou nou, gefeliciteerd. Geweldig geweldig geweldig

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Beetje cynisch vandaag Helsie?
Je hebt wel gelijk hoor. Zie dit gewoon net als dat HlpDsk zijn x-duizendste post op GoT viert. Misschien moet ik ook nog wat leuke plaatjes zoeken en die posten om het wat feestelijker te maken. Nu helaas geen tijd voor want ga vanmiddag naar de tandarts.
---------
Ik meen dat over die status trouwens ook niet. Is gewoon wat onzin die ontstaan is met GameOver.
Pagina: 1