[SuSE 8] Yast2 Online Update faalt

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik was net online update aan het doen, en doen abortte ik die tijdens het downloaden van patches, als ik sindsdien onlnie update wil doen dan krijg ik deze fout:

/sbin/yast2: line 154: 20485 Aborted /usr/lib/YaST2/bin/y2base $module "$@" qt -geometry "$Y2_GEOMETRY" -style="$Y2_STYLE" -fn $Y2_XFONT

de serverlijst refresht ie wel, maar dat dialoogscherm nadat ik op Online Update druk kom ik niet meer in :(

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
edit:
met Yast2 zoeken op "update" en deze dan deinstalleren en opnieuw gelijk installeren werkt ook niet.

Human Bobby

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-08 18:07

JointFillah

Techno Addict

Waarschijnlijk heb je op Abort gedrukt tijdens het installen van een update van het YOU-package zelf (daar was laatst een update van).....dus die package is nu misschien wel een beetje broken....

Probeer eens of die YOU-rpm te downloaden is, danwel al op je eigen systeem ergens te vinden is en install het met de hand rpm -Uvh dus....

Misschien dat het helpt....

~* Peace, Love & XTC *~

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op zondag 23 juni 2002 22:25 schreef JointFillah het volgende:
Waarschijnlijk heb je op Abort gedrukt tijdens het installen van een update van het YOU-package zelf (daar was laatst een update van).....dus die package is nu misschien wel een beetje broken....

Probeer eens of die YOU-rpm te downloaden is, danwel al op je eigen systeem ergens te vinden is en install het met de hand rpm -Uvh dus....

Misschien dat het helpt....
ik kan het proberen, maar hij was toch vrijwel zeker bezig met downloaden van die bestanden (installeren komt toch later pas?) misschien dat die installer ergens is blijven haken. Maar de foutmelding zegt wel dat er een fout is in y2base dus ik zal even kijken. wel vreemd. :?

Human Bobby

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-08 18:07

JointFillah

Techno Addict

Op zondag 23 juni 2002 22:36 schreef Justice het volgende:

[..]

ik kan het proberen, maar hij was toch vrijwel zeker bezig met downloaden van die bestanden (installeren komt toch later pas?) misschien dat die installer ergens is blijven haken. Maar de foutmelding zegt wel dat er een fout is in y2base dus ik zal even kijken. wel vreemd. :?
Hmmzjah volgens mij komt dat installen ook idd later....beetje vaag datie dan opeens het niet meer doet als je gewoon abort drukt tijdens downloaden....vreemd idd

~* Peace, Love & XTC *~