ligt het aan mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
ik ben intussen toch al een tijdje lid en lees toch nog vrij veel topics en hou een paar fora in de gaten, posten doe ik niet meer zo, maar het iis me opgevallen dat het moderator beleid zowat met de dag strenger wordt, ik begrijp dat er regels moeten zijn, maar ik open een topic in HA over 1 specifiek component en ik krijg van een mod naar mijn hoofd gesmeten, dat ik vraag of het een goed systeem is, wrerkelijk bvinnen een minuut na openen van het otpic... ligt het aan mij of is het mod-beleid een beetje ERG streng intussen. ik ervaar (hoewel dat steeds miinder wordt) GoT toch als het enigzins gezellige en alwetende praatcentrum wat over computers hoort te gaan, en niet als de knowledgebase waar je op elk reglementair detail wordt "afgekafferd"

uiteraard verwacht ik niet dat julli van mij iets aantrekken, maar ik hoop toch dat er meer mensen als mij zijn die zo denken, en GoT is toch van zijn leden en die van het selecte groepje moderators, want daar kan GoT geen forum mee vullen...

merk hier wel bij op dat ik lang niet alle fora actief bezoek, ik hou me meer bij de fora in het blok met OCE, HA, enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama
  • Laatst online: 04-10-2023
als ik trouwens volgens iemand compleet verkeerd ben hiermee, geef dan aub jouw argumetnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
gaat dus hierover: [topic=532679] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zondag 23 juni 2002 19:26 schreef lama het volgende:
als ik trouwens volgens iemand compleet verkeerd ben hiermee, geef dan aub jouw argumetnen.
je kan ook de edit knop gebruiken en misschien is het handig als we weten welk topic en je mag je topic pas naar 24 uur schoppen

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=532679]

Topic is kwestie :+

Dit soort topics gaan al tijden op slot en is echt niet iets van de laatste tijd. Dat hij zo snel dicht is is gewoon omdat LopeZ het meteen zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gaat dus om [topic=532679]. Edit: hmja, dat was dus al gezegd :+

GoT wordt nogal groot, en jammergenoeg moet het dan strenger omdat het anders een soepzootje wordt.

Maar zie ook vooral [topic=422598], daar is al heel wat gediscussieerd...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

LopeZ

Too much is never enough

Nog wat, als je het echt om alleen dat moederbord ging, waarom post je het dan in OH? Moet dan toch in PMG of zie ik dat nou verkeerd.

Hoe je het ook went of keerd het is toch een hoe is dit systeem vraag in mijn ogen, hoe onderdeel specifiek het ook mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

je post het in OH. Daar gaan dit soort 'check' met verwijzing naar dat topic op slot. Volgens policy dus omdat het anders een zooitje wordt (teveel mensen willen zo ff wat vragen).

Als je wat wil weten over dat mobo, moet je in [forum=7] zijn. Maar daar kan je er al een topic over vinden:

[topic=383055/1/999]
met [search=8khal overklokken] heb ik die gevonden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.