ik ben intussen toch al een tijdje lid en lees toch nog vrij veel topics en hou een paar fora in de gaten, posten doe ik niet meer zo, maar het iis me opgevallen dat het moderator beleid zowat met de dag strenger wordt, ik begrijp dat er regels moeten zijn, maar ik open een topic in HA over 1 specifiek component en ik krijg van een mod naar mijn hoofd gesmeten, dat ik vraag of het een goed systeem is, wrerkelijk bvinnen een minuut na openen van het otpic... ligt het aan mij of is het mod-beleid een beetje ERG streng intussen. ik ervaar (hoewel dat steeds miinder wordt) GoT toch als het enigzins gezellige en alwetende praatcentrum wat over computers hoort te gaan, en niet als de knowledgebase waar je op elk reglementair detail wordt "afgekafferd"
uiteraard verwacht ik niet dat julli van mij iets aantrekken, maar ik hoop toch dat er meer mensen als mij zijn die zo denken, en GoT is toch van zijn leden en die van het selecte groepje moderators, want daar kan GoT geen forum mee vullen...
merk hier wel bij op dat ik lang niet alle fora actief bezoek, ik hou me meer bij de fora in het blok met OCE, HA, enzovoort
uiteraard verwacht ik niet dat julli van mij iets aantrekken, maar ik hoop toch dat er meer mensen als mij zijn die zo denken, en GoT is toch van zijn leden en die van het selecte groepje moderators, want daar kan GoT geen forum mee vullen...
merk hier wel bij op dat ik lang niet alle fora actief bezoek, ik hou me meer bij de fora in het blok met OCE, HA, enzovoort