DVD Afspeel probleem Blues Brother op Pioneer DV 5

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
Ik heb een probleem met het afspelen van de DVD The Blues Brothers (extra lange versie- widescreen)en wel met name de hoofdstukken 28 tm 30.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en of er een oplossing voor is.
Als ik gewoon aan het kijken ben blijft hij bij hoofdstuk 28 hangen en stopt er na een seconden of 15 mee.
Als ik handmatig naar een hoofdstuk hoger dan 30 ga dan kan ik hem verder wel afkijken.
Ga ik naar hoofdstuk 28,29,30 dan blijft hij ook hangen en na een seconden of 15 stopt hij weer, in de tussen tijd reageerd hij helemaal nergens op alleen op de aan/uit knop.
De speler is origineel en niet regiocode vrij.

bvd Ad de Jong

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
Ik zag dat het typenummer van de DVD speler niet compleet was dus bij deze
Pioneer DV 545

Ad

Mijn profiel op Discogs

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Ik zal eens kijken.
Ik heb de zelfde DVD liggen (maar nog niet gekeken)
Mijn DVD-speler heft ook problemen met een aantal films en ik vermoed dat het ligt aan de overgang van layer 1 naar layer2 (Bluesbrothers DVD was geloof ik een DVD9, dus 2 layers)
Met name aan het begin van layer2 lijkt het probleem zich voor te doen (disc draait dan op minimaal toerental)
Ik heb er trouwens geen last van, wanneer de drive koud is (dus meteen beginnen te spelen vanaf de moeilijke hoofdstukken.)

De DVD's die bij mij problemen geven zijn:
-Highlander
-The excorcist
-Golden years (Stephen King, 2 discs van 3 uur)

en dus mischien de bluesbrothers

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)