Toon posts:

Kan niet kiezen (5210 of 3410) ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen of ik de Nokia 3410 of de 5210 zal nemen...De specs zijn ongeveer hetzelfde toch ????
Graag advies en ervaringen want ik .... :?

3410 :
http://www.nokia.nl/3410/nl/index.html

5210 :
http://www.nokia.nl/5210/nl/index.htm

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

van 3410 heb ik geen idee, weet niet eens hoe ie er uitziet. Wat ik van de 5210 weet is dat de microfoon niet erg relaxed werkt. Ik ken een aantal mensen die ik -sinds ze dus een 5210 hebben- niet normaal kan verstaan als ik met ze bel. Volgens mij zit die microfoon te ver van je mond ofzo, en is ie niet gevoelig genoeg. Het valt in ieder geval wel op dat er steeds woorden wegvallen, en dat ligt niet aan de verbinding, maar komt puur door de microfoon. Ik zou dus iig niet de 5210 nemen.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09

Korakal

Up up up!

van geen van beide foons ken ik op dit moment serieuze problemen...

ik zou voor de 5210 gaan
1. hij heeft infrarood (ook al staat het niet op de website van nokia! heb het zelf geprobeerd!) en kan dus samenwerken met bijv. een PDA
2. de 3410 gaat de status overnemen welke nu de 3310/3330 heeft; iedereen koopt een 3410 omdat iedereen 'm koopt... :(. de 5210 zal dat wat minder hebben.

edit:

nokia schaalt de 5210 ook wat hoger in :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/nokia-indeling.jpg

Verwijderd

ik zou voor een 5210 gaan, alleen al omdat ie spatwaterdicht is enzo, kheb altijd problemen met 3xxx series van nokia dat ze het niet meer doen als ze in een vochtige jas hebben gezeten

Verwijderd

Gewoon voor de 5210 gaan heeft infrarood poortje kleine organiser etc.
En boven alles hij is te duur om als prepaid uit te komen dus loopt niet straks half nederland er mee zoals met die kut 3310/3330 :(

/me heeft graag een wat minder voorkomende telefoon :)

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 13:46
Zou idd voor de 5210 gaan. Collega van mij heeft hem en ik moet zeggen dat het een fijn telefoontje is

<leeg>

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraagje : ik zie nergens dat de 3410 trilfunctie heeft, het staat ook niet op de site.wel of niet ???

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 23:00 schreef alixp het volgende:
nog een vraagje : ik zie nergens dat de 3410 trilfunctie heeft, het staat ook niet op de site.wel of niet ???
Heeft ie natuurlijk wel. Is trouwens al een topic over:
[topic=530231/1/25]

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
IK zal voor de 5210 gaan , ken iemand die hem heeft is wel een flex foontje .. Voor de orginaliteit hoef je het btw niet de doen want met deze foons zie je strax iedereen lopen ( is bij de 5210 btw al het geval :( )

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Pagina: 1