[WinXP] Kan niet meer in User Accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Topicstarter
Owkee, dit is dus mijn probleem:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/uoberon/tweakers/useraccounts.jpg
Als ik in het configuratiescherm naar "User Accounts" ga krijg ik dus bovenstaand venstertje (maar dan wat groter van afmeting).
Ik krijg gewoon een wit vlak, waarmee ik niets kan doen :'( .

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/uoberon/tweakers/search.jpg
Bovenstaand beeld krijg ik als ik op Start=>Search klik.
Ook niets mee aan te vangen :'(

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/uoberon/tweakers/tweakersnet_tn.jpg
(klik voor groter formaat) Dit krijg ik als ik in Internet Explorer naar www.tweakers.net wil gaan :( , ookal niets mee te doen.

Jullie reactie nu zal waarschijnlijk zijn dat ik XP opnieuw moet installeren, moet inwisselen voor Linux of 2k, en dat is exact wat ik zou doen, maar ik heb belangrijke data op m'n C:\ staan ( |:( I know) en ik heb geen plaats op m'n andere partities/computers om de data te verplaatsen :( dikke sh*t dus.

Kent iemand dit probleem en weet die misschien hoe dit op te lossen valt?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kun je nog met rechtermuis > deze computer > beheren > lokale gebruikers en groepen wat doen?

TIMTOWDI :)

Gokje: ZoneAlarm geinstalleerd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• krisis1

krisis1

Onder-watte?!

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 18:54 schreef BackSlash32 het volgende:
Kun je nog met rechtermuis > deze computer > beheren > lokale gebruikers en groepen wat doen?
Ja, daar geraak ik in, maar ik heb de indruk dat het niet met permissies heeft te maken, maar dat een of andere regkey of software verneukt is.
/edit/ ow daar kan ik wel dat pass in veranderen... Thx! /edit/
TIMTOWDI :)
Ik gok dat dat een afkorting is?
Gokje: ZoneAlarm geinstalleerd?
Nope.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 23 juni 2002 18:58 schreef Krisis1 het volgende:
Ja, daar geraak ik in, maar ik heb de indruk dat het niet met permissies heeft te maken, maar dat een of andere regkey of software verneukt is.
Het lijkt erop dat er geen active scripting meer mogelijk is, en aangezien dat nogal wat wordt gebruikt in XP..

ZA blokt dat ook soms, vandaar m'n suggestie.
Ik gok dat dat een afkorting is?
There is more than one way to do it ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• krisis1

krisis1

Onder-watte?!

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 19:03 schreef BackSlash32 het volgende:
Ah that explains a lot.

De problemen begonnen IIRC toen ik Norton Antivirus 2002 wou installeren...
Sindsdien heb ik geen virusscanner op m'n pc staan, buiten voor me mailserver, die werkt nog wel :P

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij is Internet Explorer nogal brakkig. Ik had 't ook een keer op een Win98 systeem, waardoor de HP Scanjet applicatie niet meer functioneerde (die gebruikte blijkbaar ook IE om een gedeelte van 't programma weer te geven).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om met de optie systeemherstel je probleem op te lossen?

Kijken wanneer het probleem zich het eerst voordeed en daarna de pc herstellen naar en punt voordat de problemen kwamen

• krisis1

krisis1

Onder-watte?!

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 00:04 schreef ureal het volgende:
Heb je al geprobeerd om met de optie systeemherstel je probleem op te lossen?

Kijken wanneer het probleem zich het eerst voordeed en daarna de pc herstellen naar en punt voordat de problemen kwamen
Ik ben niet echt voor die system restore, en ik heb helemaal geen idee qua datum wanneer ik dit probleem voor de eerste keer kreeg :'(
Zeker meer dan 3 maand geleden, dus ik vermoed dat die system restore dat al heeft verwijderd :'(
Zelfs als dat niet het geval is ben ik niet echt van plan alles van de laatste 3 maan opnieuw te gaan installeren :'(

Verwijderd

BackSlash32 schreef op zondag 23 juni 2002 @ 19:03:
[...]

Het lijkt erop dat er geen active scripting meer mogelijk is, en aangezien dat nogal wat wordt gebruikt in XP..

ZA blokt dat ook soms, vandaar m'n suggestie.
[...]

Hoi Mensen,
Ik heb nu hetzelfde probleem als de TS. En ik heb ook problemen met een hoop website maar naar mijn idee zou dat dus allemaal met dit te maken kunnen hebben!
En mijn vraag is nu waar start ik active scripting (in WinXP)?
Want ik kan het niet vinden |:( :?

thx _/-\o_

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We kunnen al niet eens meer zien wat het probleem nou was , omdat de plaatjes het niet meer doen. Daarnaast zou ik graag wat details van jouw kant zien. En ook wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen. Active scripting is een setting van IE. Makkelijk te vinden. Kijk ook eens naar http://www.microsoft.com/...a22b832caa&DisplayLang=en :) Open als je er nog niet uit bent eventueel een eigen topic, maar wees daarin uitgebreid, en geef alles aan wat je geprobeerd hebt, en wat daaraan niet lukte.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.