Toon posts:

Sony surroundset stoort op televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vreemd, wanneer ik mijn Sony dvdspeler/surroundset aanzet en het televisiegeluid over de speakers van de surroundset laat lopen lijkt het televisiesignaal zwakker te worden. Wanneer ik de audiokabels of scartkabels uit de tv haal blijft het probleem....

Hoe ken deh?

Verwijderd

Geen last van het magnetisch veld van de speakers misschien ?? Heb je je centerspeaker op je tv staan ?
Ik zou zo ook niet wat anders kunnen verzinnen, alhoewel ik het wel onwaarschijnlijk vind.
Succes ermee!!!

Verwijderd

Wat gebeurt er precies met het beeld? neemt het signaal af? heb je misschien een flinke ongeaarde octopus van TV/Hifi op 1 verdeeldoos zitten? en anders heb je gewoon last van magnetische interferentie...

Verwijderd

Topicstarter
mijn centerspeaker staat idd bovenop het televisiemeubel (zo'n philips-matchline ding)... het signaal wordt erg zwak, met name op ned. 1-2-3 wanneer de versterker aanspringt. Videobeeld is wel weer goed en DVD's spelen ook perfect af, alleen wanneer ik televisiegeluid over de surroundset wil dan komen er van die vage diagonale strepen doorheen en gaat het beeld ontzettend ruisen terwijl het beeld normaal gesproken vrijwel ruisloos is.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?