LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
niks
dan moet je me toch vertellen HOE je dat blok eraf hebt gehaaldOp zondag 23 juni 2002 18:17 schreef Astennu het volgende:
Bij het verwijderen van mijn watercool blok ging de core er mee af.
Hij was vastgezet met seconde lijm.
Probeer dat dus niet als je je waterblok of cooler er ooit nog vanaf wilt halen.
waarom zat i eigenlijk met seconden lijm? waarom niet met klemmetjes? tis wel zonde..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
en erafgehaald op de zelfde manier als je het stardaart blok verwijdert.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Op zondag 23 juni 2002 18:32 schreef Kremers het volgende:
Ja duh, seconden lijm is nogal sterk he
Was niet zo slim idd
Ga jij nou maar Detonator Destroyer gebruiken in WinXP
Maaruh waarom zat het niet vast met AS thermal adhesive?
En wist je niet dat het met seconde lijm vast zat ofzo!? Als je dat toch weet dan trek je het er toch niet af
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
En normaal ging het er gewoon af.
Verwijderd
je moet wel uitkijken met verwijderen
Verwijderd
Maare gaat de orginele bij een hercules er wel makkelijk af ?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Maar zou het mogelijk zijn dat hercules er een nieuwe gpu op zet ?
En ik had niet alleen secondelijm gebruikt.
In het midden silver pasta gedaan alleen aan de randen die seconde lijm.
Hoe heb je die vast gezet ?Op zondag 23 juni 2002 20:17 schreef mark_m het volgende:
het koelblok van mn club3d radeon8500LE heb ik met een tang beetgepakt en er afgetrokken..een volcano2 erop geplakt en werkt perfect.
je moet wel uitkijken met verwijderen