Toon posts:

Commando's 3 officieel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
PR-mumbo-jumbo: Commandos 3 is a tactical action strategy game set against the backdrop of World War II where you must take control of an elite group of Commandos as they venture deep into enemy territory. Commandos 3 aims to take the stunningly detailed graphics and absorbing gameplay of the series to a whole new level. The game features an improved graphics engine, more realistic AI (artificial intelligence), and a greater variety of enemies and equipment. The structure of the game has been completely revamped; it is no longer mission based and instead features a strong narrative that drives the player through the game. Commandos 3 also promises to be more accessible and easier to play than previous games in the series.
Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/news/images/20020621/com_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/news/images/20020621/com_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/news/images/20020621/com_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/news/images/20020621/com_4.jpg

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-01 10:59

Blauw

De Schreeuw

:9~

Ik vond Commando's 2 trouwens behoorlijk saai en klote

Verwijderd

als het maar wat makkelijker is dan deel 2 :{

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat ziet er erg mooi uit jah, het lijken net echte plaatjes. :9~ :9
Alleen ziet het er niet leuk uit, ik houd niet van die soort spellen. :o

🌞🍃

Verwijderd

Het zal toch niet weer zo slecht zijn als 2 he :(

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:28
dat ziet er echt gaaf uit!!
:9~

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:30

PoweRoy

funky!

commando's is echt een kut spel. sneaken :z duz waarom commando's 3 te score :?

[This space is for rent]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:27
Op zondag 23 juni 2002 18:00 schreef Dave Schalk het volgende:
Het zal toch niet weer zo slecht zijn als 2 he :(
2 slecht?
Hoezo dat net als 1 een topgame.

Verwijderd

1 was supergaaf
2 was nog mooier en moeilijker wat alleen positief was.
3 is nu nog mooier hopelijker net zo moeilijk of nog
moeilijker.

Ben ik hier de enigste die commandos leuk vind....

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:38
1 vond ik fukking moeilijk maar als je het doorhad was het wel te doen :)
2 alleen de demo gedaan, mja dat lukt echt niet.. :(

Verwijderd

dat ziet er behoorlijk 1337 uit! :9~
en als jullie een beetje hadden gelezen boven de plaatjes, beloven ze dattie beter speelbaar wordt dan deel 1 & 2! >:)

• Albinoraptor
Op zondag 23 juni 2002 18:07 schreef Xtuv het volgende:
1 vond ik fukking moeilijk maar als je het doorhad was het wel te doen :)
2 alleen de demo gedaan, mja dat lukt echt niet.. :(
Och ja 2 is makkelijker, als je veel je geweren gebruikt maar ik vind dan dat er meteen lol vanaf is.

1 kon je dat niet anders ging weer steeds dat alarm af.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 23 juni 2002 17:57 schreef ReV3rEnD het volgende:
WTF makkelijker?!? Commandos 2 was zo ontzettend makkelijk. Het was gewoon geen uitdaging meer, alleen een kwestie van tijd. Bij Commandos 1 had je tenminste nog wat tegenstand. Ik hoop dat ze Commandos 3 veel maar dan ook veel moeilijker maken dan Commandos 2, misschien nog wel moeilijker dan 1. Wel beter dat Commandos 3 uitkomt trouwens. :)

[edit]
ligt het nou aan mij, of zie ik kwa graphics weinig verschil met deel 2?

Verwijderd

Misschien iemand ff dat filmpje uppen (had ik laatst ergens gedowned, heb het daarna wel verwijderd). Als je de bewegen de beelden ziet!! :9 !! lijkt me toch wel kewl spel net als 1 & 2

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:09

Midas

Thunderbirds are go!

Als ze nu de moeilijkheidsgraad van Commandos1 pakken en de grafische aspecten van Commandos2, dan is Commandos3 een top spel!

* Midas kan niet wachten (maar ben bang dat ik dat toch zal moeten doen ;))

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 18:15 schreef apocrypha het volgende:

[..]

WTF makkelijker?!? Commandos 2 was zo ontzettend makkelijk. Het was gewoon geen uitdaging meer, alleen een kwestie van tijd. Bij Commandos 1 had je tenminste nog wat tegenstand. Ik hoop dat ze Commandos 3 veel maar dan ook veel moeilijker maken dan Commandos 2, misschien nog wel moeilijker dan 1. Wel beter dat Commandos 3 uitkomt trouwens. :)
Ik vond hem aardig moeilijk, maar was voor mij denk ik ook veelal een kwestie van geduld. Op een gegeven moment werd het voor mij wel erg saai.
[edit]
ligt het nou aan mij, of zie ik kwa graphics weinig verschil met deel 2?
Dit viel mij ook al op :)

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 17:57 schreef ReV3rEnD het volgende:
juist
Ik vond deel 2 echt rete moeilijk

Verwijderd

Lijken die gelande paracuten nie op elkaar ze liggen precies et zelfde dat moet je wel kunnen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/news/images/20020621/com_3.jpg

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 23 juni 2002 18:56 schreef -Munkie- het volgende:
Lijken die gelande paracuten nie op elkaar ze liggen precies et zelfde dat moet je wel kunnen :P
[afbeelding]
:D pietlut :P

Het spel ziet er wel erg mooi uit

39

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 18:56 schreef -Munkie- het volgende:
[afbeelding]
:P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 23 juni 2002 18:41 schreef enigma het volgende:

[..]

juist
Ik vond deel 2 echt rete moeilijk
Wat vond je dan van Commandos 1? :? Die was 10x zo moeilijk. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen Commandos 2 moeilijk vinden :).

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/062102/commandos3/commandos3_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/062102/commandos3/commandos3_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/062102/commandos3/commandos3_screen011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/062102/commandos3/commandos3_screen009.jpg

March of the Eagles

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
goed dat ze niet zijn overgestapt naar 3d :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 23 juni 2002 21:51 schreef Bamibal het volgende:
goed dat ze niet zijn overgestapt naar 3d :)
Nee dat zou heel Commandos verpesten denk ik. Dan zal het meer de Hidden & Dangerous kant op gaan. Wat ook niet echt slecht is ofzo, maar ik wil gewoon liever Commandos in 2d maar dan super gedetailleerd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
lijkt me een kewle game, maar zal wel weer retemoeilijk worden :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ik vind de commando reeks altijd vet, het is alleen jammer dat ik niet zo goed ben in die spellen :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen improvement in graphix :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op zondag 23 juni 2002 22:34 schreef St@m het volgende:
ik vind de commando reeks altijd vet, het is alleen jammer dat ik niet zo goed ben in die spellen :(
heb ik ook,
ik vind ze aan de moeilijke kant, en er gaat veel tijd in een level zitten
maar ze zijn wel leuk om te spelen :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vind de Commandos reeks echt zo vet. Helaas was Commandos 2 te makkelijk. Commandos 1 was gewoon precies goed. Lekker moeilijk. Maar dat soort spellen zijn ook me lievelings games, dus daardoor ben ik er ook best wel goed in (niet arrogant bedoeld). Nog maar een keer dan. Hopen dat ze Commandos 3 heel wat moeilijker maken dan 2 :)

Verwijderd

kan aan mij legge maar die graphix vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi, sterker nog, ik vind bv die foto's met die parachutes erg nep, al die parachutes zijn exact 't zelfde enzo, tent of wat het ook is zit gewoon over de parachute heen.... nouja, vind het imho beetje tegenvallen

• Albinoraptor
Op zondag 23 juni 2002 23:00 schreef Kertje het volgende:
kan aan mij legge maar die graphix vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi, sterker nog, ik vind bv die foto's met die parachutes erg nep, al die parachutes zijn exact 't zelfde enzo, tent of wat het ook is zit gewoon over de parachute heen.... nouja, vind het imho beetje tegenvallen
Nou ja als Commandos het moest hebben van graghics was het klote geweest, maar waarom viel commandos just zo op, just door die geweldige gameplay.

En ik let bij spellen voor 90% op gameplay en 10% op graghics.

Zo denk ik ook dat Doom3 zwaar gaat tegenvallen (voor mij dan) erg mooi maar ja daar is dan ook alles mee gezegd.

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 10:18

daaf258

For Aiur

Moeilijk??? Ik had commandos 2 in een week uitgespeeld (en dan niet 24/7 gespeeld hoor :P). Ik vond hem veeel makkelijker dan deel 1. Maar dat kan aan mij liggen.

Nu maar hopen dat deel 3 moeilijker is en dat ik hem dus niet in een week uitgespeeld heb :o

- specs - audioscrobbler -

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ziet er weer erg Commando's uit :) , 1+2 vond ik allebei goed dus deze zal ik ook wel goed vinden ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Pagina: 1