Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Misschien. MSI heeft volgens mij usb problemen gefixt in een nieuwe bios. Als je die nog niet hebt kan je die misschien flashen.
yup las dat ze dat gefixxed hadden in een nieuwe bios, ik zou zeggen pak je cd'tje en install LIVEbiosOp zondag 23 juni 2002 18:03 schreef Tuxus het volgende:
Misschien. MSI heeft volgens mij usb problemen gefixt in een nieuwe bios. Als je die nog niet hebt kan je die misschien flashen.
kan er nix fout gaan
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Ik zou geen MSI BIOS in een Asus board flashen, maargoed.
Misschien helpt de laatste P4B533 BIOS...
Concrete Loop Watercooling
d0h stupid me, jah de gast boven mij had et daaroverOp zondag 23 juni 2002 18:07 schreef FreeRider het volgende:
Ik zou geen MSI BIOS in een Asus board flashen, maargoed.Misschien helpt de laatste P4B533 BIOS...
maar oke de nieuwste bios voor P4B533 zal et ook wel doen
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
ff laat schopje.DoctorBob schreef op 23 juni 2002 @ 19:35:
[...]
d0h stupid me, jah de gast boven mij had et daarover
maar oke de nieuwste bios voor P4B533 zal et ook wel doen
Heb er nu nog steeds last van, biosje hielp ook niet
iemand anders een idee??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Om dit bericht maar weer eens leven in te blazen:
Ik heb dit zelfde probleem. Op GOT zie ik geen andere topics die hier een oplossing voor aandragen.
System specs:
Asus p4b533-e, Raid 0 ingeschakeld met 2x 80 gig maxtor eraan, 1 gig geheugen en een p4 2.4.
Laatste bios voor dit bord is geinstalleerd, USB driver van WinXP SP2.
Symptomen:
Wanneer ik een USB 1.1 hub aan mijn pc hang is er niets aan de hand. Alles werkt naar behoren en valt nooit uit. Wanneer ik een USB 2.0 hub aan mijn pc hang, met of zonder externe voeding, klapt alles wat er aan die hub hangt er om de zoveel tijd even uit. Dit kan 6x per uur zijn of 2x per dag. Waar dit willekeurige gedrag aan te koppelen is, is mij nog even onduidelijk.
Tips anyone?
Ik heb dit zelfde probleem. Op GOT zie ik geen andere topics die hier een oplossing voor aandragen.
System specs:
Asus p4b533-e, Raid 0 ingeschakeld met 2x 80 gig maxtor eraan, 1 gig geheugen en een p4 2.4.
Laatste bios voor dit bord is geinstalleerd, USB driver van WinXP SP2.
Symptomen:
Wanneer ik een USB 1.1 hub aan mijn pc hang is er niets aan de hand. Alles werkt naar behoren en valt nooit uit. Wanneer ik een USB 2.0 hub aan mijn pc hang, met of zonder externe voeding, klapt alles wat er aan die hub hangt er om de zoveel tijd even uit. Dit kan 6x per uur zijn of 2x per dag. Waar dit willekeurige gedrag aan te koppelen is, is mij nog even onduidelijk.
Tips anyone?
Pagina: 1