Toon posts:

[CM]newbie met vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik al een jaar zo'n aopen hq-45 midikastje en ben er een beetje op uitgekeken. ik wil er zo'n raampie in plakken. er komt ok zo'n coolertje aan de voorkant (nog geen windtunneltje...toekomstplan:))

maar de vraag is of ik dan bij die zijplaat en de achterkant (allebei onder) die luchtgaatjes moet afplakken als ik mijn cm-je ga doen.

bedankt vast voor je antwoord:)

Verwijderd

gebruik de search is

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Het hoeft niet :)
Op zondag 23 juni 2002 17:13 schreef robles het volgende:
gebruik de search is
Wees dan ook zo aardig om te zeggen waarop hij moet zoeken :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 17:14 schreef zmn het volgende:
Het hoeft niet :)
dank je wel.. ik d8 namelijk dat de "airflow" dan verkeeerd zou zijn ofzo

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik begrijp je vraag niet.

Je wilt natuurlijk een gat zagen voor je raampje, haal de zijkant eruit, leg hem met de mooie kant naar onderen en ga decoupeerzaagen, veel geduld en geld, pak dan een dremel. Je wilt een rubbere randje, gebruik de search

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zondag 23 juni 2002 17:20 schreef roedie het volgende:

Je wilt natuurlijk een gat zagen voor je raampje, haal de zijkant eruit, leg hem met de mooie kant naar onderen en ga decoupeerzaagen, veel geduld en geld, pak dan een dremel. Je wilt een rubbere randje, gebruik de search
Hij dacht dat als hij de extra fan zou plaatsen dat de airflow dan beinvloed zou worden en dat daarom misschien de gaatjes dicht moesten :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 17:20 schreef roedie het volgende:
ging om de vraag of ik die gaatjes moest afplakken in de kast onderaan. is al beantwoord.
maar leuk van die tip.. moet tog zagen soon :)

edit:

weet iemand een elektronica winkel in utrecht die wat pullen verkoopt voor casemods. zoals neondraad of ccfl.?

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 12:04
Op zondag 23 juni 2002 17:22 schreef richierich het volgende:

[..]

ging om de vraag of ik die gaatjes moest afplakken in de kast onderaan. is al beantwoord.
maar leuk van die tip.. moet tog zagen soon :)

edit:

weet iemand een elektronica winkel in utrecht die wat pullen verkoopt voor casemods. zoals neondraad of ccfl.?
Heb je niet in Utrecht. Er is wel radio centrum, vlak bij de Mac aan de oudegracht. Verkoop allemaal elektronica, maar zal wel duur zijn. Koop het gewoon via inkoopacties en anders via conrad.nl of bij bruinenstuud.com.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 20:38 schreef sjares het volgende:

[..]

Heb je niet in Utrecht. Er is wel radio centrum, vlak bij de Mac aan de oudegracht. Verkoop allemaal elektronica, maar zal wel duur zijn. Koop het gewoon via inkoopacties en anders via conrad.nl of bij bruinenstuud.com.
Er zijn geen resultaten gevonden voor "www.bruinenstuud.com".

Het is http://www.stuutenbruin.com/

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 18:26
http://www.stuutenbruin.com/

Toppie winkel!!!!

P.s. me 100e Post >:)

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Pagina: 1