• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018
laatst heb ik me een siemens c45 aangeschaft met simlock.
Ik vraag me daarom af of iemand al een unlock progje heeft voor deze foon,
want ik zelf ben nog nikx tegen gekomen op internet?

Verwijderd

Je zoekt dus een programma die hieraan voldoet:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19#19

Dit even ter duidelijkheid, flashtooltjes oid zijn hier niet toegestaan.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Bestaat niet! Stop maar met zoeken....

Er zijn er een paar, maar die flashen allemaal en werken niet bij alle telefoons. Bij de telefoons waar het niet werkt sloopt hij de phone.

Er zijn wel betaalde abonnementen, met logfiles enzo, maar da's ook allemaal flashen. Mijn advies: ga naar Ali Illegali en laat hem unlocken voor 10 euro.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Bestaat wel, er is een software dat aan de hand van de logs een geldige key maakt, logs maak je met je datakabel.

Helaas is deze naar mijn weten niet public.

Verwijderd

Kan wel, maar op de manier waarop ik het gedaan heb moet je je software aanpassen (in mijn geval updaten) en dat is illigaal... maar kijk is op www.salesplaza.nl ;)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Op zondag 23 juni 2002 17:34 schreef B0MBACI het volgende:
Bestaat wel, er is een software dat aan de hand van de logs een geldige key maakt, logs maak je met je datakabel.

Helaas is deze naar mijn weten niet public.
Er zijn wel betaalde abonnementen, met logfiles enzo, maar da's ook allemaal flashen.
Op zondag 23 juni 2002 17:39 schreef loekie2002 het volgende:
Kan wel, maar op de manier waarop ik het gedaan heb moet je je software aanpassen (in mijn geval updaten) en dat is illigaal... maar kijk is op www.salesplaza.nl ;)
Er zijn er een paar, maar die flashen allemaal en werken niet bij alle telefoons. Bij de telefoons waar het niet werkt sloopt hij de phone.

Waarom lezen mensen nou nooit wat ik schrijf?

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 17:48 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Er zijn wel betaalde abonnementen, met logfiles enzo, maar da's ook allemaal flashen.
[..]

Waarom lezen mensen nou nooit wat ik schrijf?
Ik heb een software-update gedownload daar, en daarmee was dat ding ge-unlockt maar je hebt idd kans dat je je telefoon ermee molt ja...
Pagina: 1