Welke provider biedt Multilink voor analoge modems

Pagina: 1
Acties:

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51
Ik heb meerdere (4) analoge telefoon lijnen thuis , en meerdere (2) analoge 56K modems (V.92).

Ik kan dus makkelijk een nieuwe inbelverbinding aanmaken die gebruik maakt van Multilink, echter ben ik op zoek naar een gratis provider die dit ondersteund.

TMFWeb heeft dit bijvoorbeeld wel voor ISDN , maar niet voor de analoge inbellers. Inbellen gaat goed tot het 2e modem inbelt. Deze hangt dan na de verificatie van het wachtwoord weer op.

Ik heb er zelf al 1 gevonden, maar wil graag nog een tweede of meerdere aanbieders standby hebben staan voor het geval er problemen zouden ontstaan bij de eerste.

Echt snel is het nog steeds niet maar ik connect nu wel met ongeveer 95k6 :D Alle beetjes helpen wanneer je zonder kabel en/of ADSL zit.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Een Nederlandse provider die v92 en multilink ondersteunt, welke is dat? Ik dacht dat alle Nederlandse providers alleen v90 ondersteunen.

• MrDirect
Excuus, ik bedoel ook V.90
Was iets te enthousiast :)

Verwijderd

Waarschijnlijk geen nederlandse ISP's die dat aanbieden :'(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Hij zegt er zelf al eentje gevonden te hebben, welke is dat?

• MrDirect
Inderdaad had ik er al 1 gevonden.

www.go-free.nl biedt Multilink voor analoge modems.

Maar goed, ik was dus op zoek naar nog een paar van zulke GRATIS providers om als back-up te hebben.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Heeft niet zoveel met het topic te maken maar hoezo heb je 4 analoge lijnen? is het dan niet veet goedkoper en beter om 2 isdn-2 lijnen te nemen. Dan heb je ook 4 lijnen met 8 nummers en dan kan je ook nog gewoon met dual-isdn internetten wat ook nog een stuk sneller is.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 16:52 schreef Vatt het volgende:
Ik heb meerdere (4) analoge telefoon lijnen thuis , en meerdere (2) analoge 56K modems (V.92).

Ik kan dus makkelijk een nieuwe inbelverbinding aanmaken die gebruik maakt van Multilink, echter ben ik op zoek naar een gratis provider die dit ondersteund.

TMFWeb heeft dit bijvoorbeeld wel voor ISDN , maar niet voor de analoge inbellers. Inbellen gaat goed tot het 2e modem inbelt. Deze hangt dan na de verificatie van het wachtwoord weer op.

Ik heb er zelf al 1 gevonden, maar wil graag nog een tweede of meerdere aanbieders standby hebben staan voor het geval er problemen zouden ontstaan bij de eerste.

Echt snel is het nog steeds niet maar ik connect nu wel met ongeveer 95k6 :D Alle beetjes helpen wanneer je zonder kabel en/of ADSL zit.
Jij bent echt niet helemaal bij de tijd man.
2keer ISDN-2 is qua abbo goedkoper en dan weet je zeker dat je 128kbps kan nemen bij welke provider dan ook.
Pagina: 1