Toon posts:

PC overbelast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een netwerkje liggen tussen mijn broer, mijn vader, en ik. Telkens als ik van mijn broer leech kan ik nog gewoon goed werken en mijn broer ook. Maar als hij van mij leeched is mijn pc erg belast en kan ik bijna niets meer(HD ratelt dan erg veel), hij kan wel gewoon nog goed werken. Mijn dma staat gewoon in windows (xp) aan. Ik heb een IBM 60GB 7200 / 2MB cache. Voor meer specs zie sig.

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

Verwijderd

poeh dat is effe denken.. maar het klinkt me niet geheel vreemd in de oren!

leech ??? wat is dat precies? ik neem aan gewoon lezen/kopieren volgens mij heb je een gare netwerkkaart of een gare driver ofzo ik zou maar eens kijken of er een nieuwe driver beschikbaar is.. of de kabel controleren...

Verwijderd

ik denk dat op de pc van jou dan je HD in kleine stukjes de date van de HD af haald, of je HD is erg gefragmenteerd

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 19:11 schreef hansaat het volgende:
poeh dat is effe denken.. maar het klinkt me niet geheel vreemd in de oren!

leech ??? wat is dat precies? ik neem aan gewoon lezen/kopieren volgens mij heb je een gare netwerkkaart of een gare driver ofzo ik zou maar eens kijken of er een nieuwe driver beschikbaar is.. of de kabel controleren...
ik zeg toch als ik van me broer kopier ratelt mijn pc bijna niet.. maar als hij vna mij kopiert heel veel

Verwijderd

ja ik lees het verhaal wel goed.. maar het is alleen bij netwerkverkeer.. toch anders had je dat hele verhaal over netwerk weg kunnen laten... dus zoals ik zeg het heeft toch echt met het netwerk te maken.. of is je hdd zowiezo traag?

ik bedoel waarschijnelijk doet je netwerkkaart iets waardoor je hdd controller heftig vertraagt word...

Verwijderd

ik zou 1st of all eens je schijf gaan defragmenteren. Dat scheelt meer dan je denkt :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Heb je toevallig een realtek kaartje?
Die gebruiken nogal veel cpu als ze belast worden.

Maar dat zou eigenlijk niet uit mogen maken met een athlonnetje.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
heb 1x een 3com950c 10/100
en een keer de b versie daarvan (gebruik ze meestal door elkaar)
met diskspeed haalt mijn hd 37mb /s niet echt langzaam dus :?
Pagina: 1