Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Op geilheid
Hoe meer xxx'jes hoe hoger 
Nee. Volgens mij op binnenkomst van de server en de server verstuurt die sms'jes volgens mij niet in een vast patroon
Nee. Volgens mij op binnenkomst van de server en de server verstuurt die sms'jes volgens mij niet in een vast patroon
Ik heb dus net weer een SMSje gekregen (
) maar hij heeft nummer 4 in de lijst
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Is dat het hoogste nummerOp zondag 23 juni 2002 16:37 schreef Steije het volgende:
Ik heb dus net weer een SMSje gekregen () maar hij heeft nummer 4 in de lijst
Nee, er zitten nu 7 SMSjes in (het maximale aantal op m'n SIM kaartOp zondag 23 juni 2002 16:38 schreef zmn het volgende:
[..]
Is dat het hoogste nummer
En hij zet hem gewoon op nummer vier? Volgens mij ligt het er ook aan welke je het eerste leest enzoOp zondag 23 juni 2002 16:38 schreef Steije het volgende:
[..]
Nee, er zitten nu 7 SMSjes in (het maximale aantal op m'n SIM kaart).
Ja, gewoon nummer vierOp zondag 23 juni 2002 16:39 schreef zmn het volgende:
[..]
En hij zet hem gewoon op nummer vier? Volgens mij ligt het er ook aan welke je het eerste leest enzo
En er is geen logica te ontdekken? Denk eens aan...
- Telefoonnummer?
- Naam van afzender?
- Eerste letter van het bericht?
- Locatie op de simkaart?
- Laatst geopend?
Checklist:Op zondag 23 juni 2002 16:51 schreef Negotiator het volgende:
En er is geen logica te ontdekken? Denk eens aan...
- Telefoonnummer?
- Naam van afzender?
- Eerste letter van het bericht?
- Locatie op de simkaart?
- Laatst geopend?
- Telefoonnumer niet
- Afzender ook niet
- Eerste letter ook niet
- Locatie, geen flauw idee
- Laatst geopend ook niet
Het lijstje is gewoon de volgorde op de simkaart.
Heb het even geprobeerd, had 7 smsjes, inbox was dus vol.
Heb smsje die als nr 5 stond weggehaald.
Houd je dus 1 tm 6 over.
Wanneer er dan een nieuw smsje binnenkomt, staat die op plaats 1, omdat ie nieuw is.
Als die gelezen is en je kijkt opnieuw, staat ie op plaats 5, de locatie waar het vorige, weggehaalde smsje stond.
Heb het even geprobeerd, had 7 smsjes, inbox was dus vol.
Heb smsje die als nr 5 stond weggehaald.
Houd je dus 1 tm 6 over.
Wanneer er dan een nieuw smsje binnenkomt, staat die op plaats 1, omdat ie nieuw is.
Als die gelezen is en je kijkt opnieuw, staat ie op plaats 5, de locatie waar het vorige, weggehaalde smsje stond.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Het is de lokatie op de SIM kaart:
Stel je hebt 10 plaatsen en ze zijn allemaal vol. Vervolgens verwijder je SMSje #4, het eerstvolgende SMSje wordt dan op die plaats opgeslagen. En zo gaat het steeds verder. Een vriendin van me ontdekte dit bij haar oude telefoon waar er met plaatsen werd gewerkt in d'r smsinbox
Edit: ik zie dat t al verteld is....
Stel je hebt 10 plaatsen en ze zijn allemaal vol. Vervolgens verwijder je SMSje #4, het eerstvolgende SMSje wordt dan op die plaats opgeslagen. En zo gaat het steeds verder. Een vriendin van me ontdekte dit bij haar oude telefoon waar er met plaatsen werd gewerkt in d'r smsinbox
Edit: ik zie dat t al verteld is....
Pagina: 1