enermax airflow

Pagina: 1
Acties:

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ja, die klopt dus volgens mij niet helemaal :P

ik moest net ff wat in m'n pc omsteken, nou viel het me erg op dat door het roostertje aan de achterkant van m'n voeding warme lucht de kast inkomt??? lijkt me niet de bedoeling. (doet ie ook als fan op volle snelheid draait)

ff voor de duidelijkheid, m'n voeding heeft 2 fans, 1 doven de cpu, aan de onderkant dus. en een aan de achterkant. :)

hebben hier nog meer mensen last van??
heeft iemand al eens de achterkant gewoon afgeplakt zodat er geen warme lucht de kast in kan ontsnappen, en hoe was het effect daarvan op de case temp en de temp van je voeding???

dude... wait... what...

Verwijderd

heb ik ook
komt waarschijnlijk dat je voeding een te lage aantal watts heeft duzz een nieuwe misschien???
maar je moet het niet afplakken gaat je temp alleen maar hoger van worden...

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
hier stond onzin

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
lol, ik had ook nix anders van je verwacht dexter :)

offtopic:
morgen gaan we boeten voor al die lessen die we hebben gemist :P :P

dude... wait... what...

Verwijderd

waarschijnlijk is je outtake zwakker dan je intake (in je voeding) en krijg je overdruk, dus moet ie ergens die lucht krijt, dan maar door dat roostertje.
Wat je kan proberen is je intake met een weerstand of modje af te zwakken of gewoon een grote 120mm intake in je kast bouwen, die zijn krachtig genoeg om ook de warme lucht uit dat roostertje goed af te voeren.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op zondag 23 juni 2002 23:18 schreef collission het volgende:
waarschijnlijk is je outtake zwakker dan je intake (in je voeding) en krijg je overdruk, dus moet ie ergens die lucht krijt, dan maar door dat roostertje.
Wat je kan proberen is je intake met een weerstand of modje af te zwakken of gewoon een grote 120mm intake in je kast bouwen, die zijn krachtig genoeg om ook de warme lucht uit dat roostertje goed af te voeren.
Bijna ik weet niet helemaal hij zegd het een beetje vaag, maar hij heeft het dat er in zijn kast door een roostertje warme lucht zijn kast inkomt. Die word dus van buiten naar binnen gezogen ?

Dat zou duiden op onderdruk omdat fans op andere plaatsen zo hard zuigen dat de lucht de kast in komt. Probeer je andere fans is uit te zetten en kijk dan nog is. Geen andere fans, leg je probleem nog is uit ennu PICS :D

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Wat je kan proberen is je intake met een weerstand of modje af te zwakken of gewoon een grote 120mm intake in je kast bouwen...
Intake afzwakken OF een nog grotere intake fan plaatsen :?

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

had ik ook ik heb een bochtstuk van pvc ertegen aan gezet en die naar boven gericht en er daar een 80 mm fan tegen aan gezet die die shit naar buiten blaast aan de bovenkant als het te warm wordt, het is er in in combi met een tempsensor die rond het midden van die bocht hangt.

Het werkt perfect en ziet er ook nog eens leuk uit :P.

thunderstruck

Pagina: 1