Hoe gaat me voeding aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb een dell model nr ps-5141-2d 12 volt voeding van me stage meegenomen om daar wat leuks op aan te sluiten. Stekker erin en dan hoort er een fannetje te gaan draaien. Niet dus. Denk dat er een belasting aan moet. Hoe krijg ik dit ding aan? Kan ik niet gewoon 2 draadjes bij die moederbord voeding connector doorverbinden zodat het gaat werken? Die connector heeft 2 rijen van 10 gaatjes.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 20:48
Hoe gaat je voeding aan? Je bedoel dus hoe gaat me fan aan :P
Ik denk dat dit gewoon een searchvraag is...
(Ik weet het niet :P)

The devil is in the details.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 15:47 schreef doak het volgende:
ik heb een dell model nr ps-5141-2d 12 volt voeding van me stage meegenomen om daar wat leuks op aan te sluiten. Stekker erin en dan hoort er een fannetje te gaan draaien. Niet dus. Denk dat er een belasting aan moet. Hoe krijg ik dit ding aan? Kan ik niet gewoon 2 draadjes bij die moederbord voeding connector doorverbinden zodat het gaat werken? Die connector heeft 2 rijen van 10 gaatjes.
Met een paperclip de groene en een zwarte draad aansluiten. er zit 1 groene en meerdere zwarte. welke zwarte maakt dus niet uit (is massa) suc6.

• doak
  • Niet online
niet me fan. Als de voeding werkt gaat de fan ook aan. GAAT ER DUS OM DAT ME VOEDING GAAT WERKEN, dus 12 volt uitkomt :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 07:48

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

ATX voedingen kun je doormiddel van de groene en een massa te verbinden aan krijgen. Dit is dus een typische "use the search" vraag.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Je had dus ook gewoon een at voeding mee kunnen nemen, die hebben ze meestal ook nog wel ergens 'liggen' daar heb je dus geen problemen mee en heb je een gewone schakelaar om hem aan en uit te zetten :D

• doak
  • Niet online
ga het effe proberen. Word weer leuk als het verkeerd gaat. Heb dan nog 3 kansen :9

• doak
  • Niet online
en natuurlijk werkt het. Toch bedankt voor de snelle replyŽs ;)

Verwijderd

Searchvraag...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.