Toon posts:

DVI to VGA adapter bij gainward 650/xp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden een Gainward 650xp VIVO GS Ti4200 videokaart gekocht. (128MB versie bij Driebond Computers)

Daar zat geen DVI naar VGA adapter bij en ik zit met een sterk vermoeden dat deze er wel bij hoort.

Kan iemand mij misschien hier wat duidelijkheid over geven.
Nog de gainward site nog de handleiding/doss rept niet over een adapter.

Toch heb ik het vermoeden dat er een DVI naar VGA adapter bij hoort te zitten. Volgens mij zit er bij alle Gainward kaarten een adapter (de Ti's tenminste) en ik zie zojuist op een hardware-site ook dat er een adapter bij zit.

Heeft driebond nu een probleem of hoort er geen adapter bij?

Edit:
Op deze pagina staat dat er een adapter bij hoort.
Maar deze zegt weer van niet.
:?

Waar kan ik trouwens de serial vinden voor WINCoder.
Die van WINProducer staat op het cd-hoesje maar die van WINCOder kan ik niet vinden (en het is niet dezelfde als die van WINProducer)
De Video-In werkt belabbert met VirtualDUB vandaar.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 15:07
Ik heb de GF4 mx460 van gainward, en ook daar zat geen adapter bij. Ik heb daarvoor eerst naar Hastec gebeld (de importeur van nederland voor gainward) en daar zeiden ze dat er nij geen enkele kaart zon ding werd geleverd, maar dat sommige winkels deze erbij gooien als extraatje. Toch maar genomen en later een adapter gekocht, die overigens pokkeduur zijn.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

ik heb een 750 en heb er 2 dvi->vga convertors bijgekregen (mag ook wel, heb 2x dvi)

bij de 700 die ik eergisteren nog in een nieuwe pc heb gestoken voor een vriend zat er 1 bij (1 vga 1 dvi) maar van jouw kaart weet ik het dus niet, als ik jouw was zou ik eens naar gainward mailen, maar waarschijnlijk reageren ze niet, toen ik ze mailde over de 3Dglasses die ik er normaal bij kreeg hebben ze NIET gereageerd, tot 2x toe niet, beetje kut service voor 500€ ...

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dan maar moeten mailen naar Gaiward in de hoop dat ze reageren.

iig bedankt :)