Ik heb een tijd geleden een Gainward 650xp VIVO GS Ti4200 videokaart gekocht. (128MB versie bij Driebond Computers)
Daar zat geen DVI naar VGA adapter bij en ik zit met een sterk vermoeden dat deze er wel bij hoort.
Kan iemand mij misschien hier wat duidelijkheid over geven.
Nog de gainward site nog de handleiding/doss rept niet over een adapter.
Toch heb ik het vermoeden dat er een DVI naar VGA adapter bij hoort te zitten. Volgens mij zit er bij alle Gainward kaarten een adapter (de Ti's tenminste) en ik zie zojuist op een hardware-site ook dat er een adapter bij zit.
Heeft driebond nu een probleem of hoort er geen adapter bij?
Edit:
Op deze pagina staat dat er een adapter bij hoort.
Maar deze zegt weer van niet.

Waar kan ik trouwens de serial vinden voor WINCoder.
Die van WINProducer staat op het cd-hoesje maar die van WINCOder kan ik niet vinden (en het is niet dezelfde als die van WINProducer)
De Video-In werkt belabbert met VirtualDUB vandaar.
Daar zat geen DVI naar VGA adapter bij en ik zit met een sterk vermoeden dat deze er wel bij hoort.
Kan iemand mij misschien hier wat duidelijkheid over geven.
Nog de gainward site nog de handleiding/doss rept niet over een adapter.
Toch heb ik het vermoeden dat er een DVI naar VGA adapter bij hoort te zitten. Volgens mij zit er bij alle Gainward kaarten een adapter (de Ti's tenminste) en ik zie zojuist op een hardware-site ook dat er een adapter bij zit.
Heeft driebond nu een probleem of hoort er geen adapter bij?
Edit:
Op deze pagina staat dat er een adapter bij hoort.
Maar deze zegt weer van niet.
Waar kan ik trouwens de serial vinden voor WINCoder.
Die van WINProducer staat op het cd-hoesje maar die van WINCOder kan ik niet vinden (en het is niet dezelfde als die van WINProducer)
De Video-In werkt belabbert met VirtualDUB vandaar.