am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
die zijn er niet,
maar wat is je probleem? je hebt een AGP kaart gekocht, en krijgt deze in je (pci only) systeem niet aan de praat?
maar wat is je probleem? je hebt een AGP kaart gekocht, en krijgt deze in je (pci only) systeem niet aan de praat?
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
jawel die zijn dr wel degelijkOp zondag 23 juni 2002 15:20 schreef zwelgje het volgende:
die zijn er niet,
hier staat ie
http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2002/06/01/636205-000.html
Verwijderd
Ze bestaan wel, is hier ook al een keer langs gekomen.
moet je maar ff met de search zoeken.
moet je maar ff met de search zoeken.
a: Jah: Tweakers zoeken..Op zondag 23 juni 2002 15:19 schreef Jobah het volgende:
vraag a: is die dr
vraag b: waar
vraag c: hoe duur
alvast bedankt, jobah
b: zoek het uit
c: idem doti
Crap, te laat
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
wacht ik zie ze ook...Op zondag 23 juni 2002 15:21 schreef laserguy het volgende:
[..]
jawel die zijn dr wel degelijk
A wise man's life is based around fuck you
nou, ik wilde weten of ik bij alternate dan twee agp geforce 2 gts jes kon kopen voor mijn twee monitoren in plaats van een gts een een voodoo 5 5500
Verwijderd
staat al boven aan ergens eat my dustOp zondag 23 juni 2002 15:22 schreef zwelgje het volgende:
[..]
nou komt u maar met een website dan...
Dat is volgens mij PCI naar agp (zo ook de quote uit de tekst)Op zondag 23 juni 2002 15:21 schreef MeTaLBART666 het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/22035
geen dank
Je steek dus die ene kaart in een pci slot en daarop gooi je een AGP maar volgens mijn bedoeld de topic starterHet apparaat kent echter wel beperkingen, alleen videokaarten die compatible zijn met AGP 1.0 zijn bruikbaar.
een kaart die je in een agp slot gooit en daarop een pci kaart kun prikken.
Taal fouten inbegrepen ;)
nou, ik bedoel eigenlijk een agp kaart naar pci kaart converter
gewoon een tussenstukje
gewoon een tussenstukje
Pagina: 1