IIyama HM704UTC geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb sinds Oktober een IIyama HM704UTC, sinds gisteren wil hij geen beeld meer geven, het enige wat hij wil is grijs beeld laten zien als ik de computer opstart. Ik heb al diverse dingen geprobeerd, videokaartje eruit enz. Nix helpt, en als ik mijn andere monitor er op aansluit (Philips 107MB) geeft die wel beeld.... :?

mijn computer draaid op een GeForce 2 Ti 32 mb deluxe.

En klopt het dat een monitor met een platte beeldbuis veel sneller kapot gaat? Ik heb er namelijk al 3 putjes inzitten en 1 grote kras 8-)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Mishandel je scherm is niet zo ...

• wout-hugo
Op zondag 23 juni 2002 15:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Mishandel je scherm is niet zo ...
dat krijg je hè als je naar teveel lan party's gaat! :)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Ik heb ook een iiyama de A705MT met platte beeldbuis.
En ik weet nietnwat jij er mee doet zo dat je al putjes en krassen op je beeldbuis krijgt maar volgens mij zet je een monitor neer en kan er niets meer mee gebeuren.

Ik weet wel dat op een iiyama met platte beeldbuis, een filmlaagje kunstof zit als bescherming.
Maar als je met een stofdoek ff lekker over de beeldbuis wrijft dan komen er kleine krasjes op ik heb er ook eentje die storend is.
Gebruik ook geen oplosmiddel zoals glassex dat heb ik gebruikt en oeps een paar lelijke vlekken er op.
Dus heel voorzichti et een vochtige doek wrijven mag maar verder ook niet.
En die putje dat moet je nog maar eens uitleggen hoe je daar aan komt.

gr sander

• wout-hugo
volgens mij zet je een monitor neer en kan er niets meer mee gebeuren.

--totdat je een lan party ontdenk....

--als iemand zo leuk is om met een aansteker een biertje te openen richting mijn monitor..... :(

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

Op zondag 23 juni 2002 16:05 schreef wout-hugo het volgende:
volgens mij zet je een monitor neer en kan er niets meer mee gebeuren.

--totdat je een lan party ontdenk....

--als iemand zo leuk is om met een aansteker een biertje te openen richting mijn monitor..... :(
dan laat je hem een nieuwe dokken, wil hij had niet mep je em met die bierfles op zijn kop.

niks

Verwijderd

En klopt het dat een monitor met een platte beeldbuis veel sneller kapot gaat? Ik heb er namelijk al 3 putjes inzitten en 1 grote kras ?????????????????????

Volgens mij gaat een monitor met een platte beeldbuis net zo snel kappot als wat voor monitor ook als je het zelfde laat gebeuren als met deze.
En ik had hem inderdaad een nieuwe laten kopen.
Maar ja je weet nu zeker niet meer wie het was.
Leuk hé die lan-party's

• wout-hugo
weet niemand iets??

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Mjah, putjes en krassen, das geloof ik niet erg fijn, voor élk scherm. Ik heb eenzelfde scherm en die werkt gewoon perfect. Ik denk dat die van jouw een paar beukjes te veel heeft gehad ;)
Pagina: 1