[XBOX] Harde schijf....waarom dan mem-cards?

Pagina: 1
Acties:

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
er zit dus een 10gig harddisk op, maar waarom zou je dan memorycards van 46 euro aanschaffen???? Dient die 10 gig als een soort swapfile ofzo?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Als je nou bij iemand anders gaat spelen, en je wilt je onwijs super vette Tekken of Tony Hawk ventje meenemen..

Ja, dan is zo'n mem.card wel handy 8-)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Om je gamesettings mee te nemen als je bij een vriend gaat spelen, maar ik verwacht dat het straks met xbox live ook wel een doel gaat krijgen.

Verwijderd

Als je bijv je savegames bij een vriend wilt spelen... ;)

• armageddon_2k1
welke vrienden??? grapje uiteraard 8-) aangezien ik de enige ben uit mijn vriendenkring die een xbox heeft heeft een memcard dus uiteraard weinig zin.

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
Mem-cards zijn draagbaarder..

Dan kan je dus je level 63 Blastoise meenemen naar je vriendje die ook een X-box heeft, om zijn Onyx in elkaar te schoppen.. (Hmm, dat was een ander platform geloof ik ;))

Verwijderd

[topic=485929/1/25] :Y)

Verwijderd

Eigenlijk zijn die memcards veel te duur naar mijn mening .
Enkel de Cube is wat acceptabel in prijs , 16€ voor een 4MB originele en 20€ voor een 8-16MB namaak . En das FLASH memory . PS2 en Xbox zitten bijna aan 50€ voor een memcardje , das wat teveel van het goede

• armageddon_2k1
idd

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

€50 voor een memcard!!!! wow dat zuigt flink. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 15:20 schreef real_raichu70 het volgende:
Eigenlijk zijn die memcards veel te duur naar mijn mening .
Enkel de Cube is wat acceptabel in prijs , 16€ voor een 4MB originele en 20€ voor een 8-16MB namaak . En das FLASH memory . PS2 en Xbox zitten bijna aan 50€ voor een memcardje , das wat teveel van het goede
NOT!

Nintendo is je vet aan het afzetten als je een memory card koopt.

4Mb = 0.5 MB = 512 KB

512 Kilobyte voor €21.99 !? Schandalig.

Wat dat betreft zijn de PS2 prijzen qua verhouding veel beter (8 MB voor €44,99)

Zelfde geldt voor die RGB kabel van Nintendo. €32 voor een simpel kabeltje! Afzetterij!

Najaa, mijn rant voor vandaag...

Anyway, die memory cards zijn dus bedoeld om een savegame naar een vriend mee te nemen.

edit: BTW, de Xbox harde schijf is 8 GB, geen 10 dus.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 18:50 schreef ds het volgende:
BTW, de Xbox harde schijf is 8 GB, geen 10 dus.
Kleine correctie: de grootte van de HD's in de Xbox verschillen wel eens van batch tot batch (10Gb komt ook wel voor), maar zijn allemaal op 8GB geformatteerd.
Pagina: 1