delta force 4 > zielig staaltje van comercie?

Pagina: 1
Acties:

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Met veel enthousiasme zag ik DF4 aangekondigd. Toen ik echter de site ging bekijken droop het Amerikanisme ervan af.
Het blijkt een standalone missionpack te zijn met als battleground Afghanistan. Natuurlijk ben ik erg benieuwd naar de extra characters die je kan spelen, en natuurlijk wil ik de nieuwe wapens uit proberen. Er zitten wel genoeg "veranderingen" in om het geen cheap-ass marketing truc te doen zijn, maar toch knaagt aan mij een gevoel van ongepastheid. Alles riekt naar een mooie manier om geld te verdienen over de gevoelens van de "slachtoffers".

Aan de ene kant wil ik 'm wel hebben, aan de andere kant vind ik het een verkeerd signaal naar software ontwikkelaars.

Maar wat dan met spellen als MOHAA? zal je zeggen. Tja daar had ik niet het wrange gevoel bij als bij dit spel, en dat zal wel komen door het feit dat ik een generatie verwijderd ben van de oorlogsslachtoffers van WOII.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 15:51
tjah ik ben altijd fan geweest van delta force(vanaf 2 that is) dat is volgens mij een van de weinige spellen die ik gekocht heb en echt veel gespeeld, toen kwam df3 die vond ik al minder, ik vond die voxel engine toch veel beter bij het spel passen en ik vond de blokkerigheid niet lelijk oid.
kzal dit spel wel downloaden en kijken of het een aankoop waard is, khad meer verwacht van df3 dus nu zijn mijn verwachtingen maar niet al te hoog

Verwijderd

Delta Foce 2 is echt de slechtste van de hele serie naar mijn mening, die voxel engine is zo brak dat multiplay heel erg slecht gaat en je hebt een vrij krachtige pc nodig.

Delta Foce 3 speel ik nog zeer veel op internet en dat vind ik nog steeds wel geinig.

Delta force Task Force Dagger zal ikw aarschijnlijk ook wel kopen, alleen jammer dat de fnmag en de saw er uit zijn :(

• bolleh
Op zondag 23 juni 2002 15:02 schreef enigma het volgende:
Delta Foce 2 is echt de slechtste van de hele serie naar mijn mening, die voxel engine is zo brak dat multiplay heel erg slecht gaat en je hebt een vrij krachtige pc nodig.

Delta Foce 3 speel ik nog zeer veel op internet en dat vind ik nog steeds wel geinig.

Delta force Task Force Dagger zal ikw aarschijnlijk ook wel kopen, alleen jammer dat de fnmag en de saw er uit zijn :(
tja tis een mening he, ik speelde het op een Pii 350 en met de voxel engine moest je echt goed kijken waar een tegenstander zat en kon je nog gemakkelijk mis schieten doordat je vaak niet het hele poppetje zag.
met df3 is dat minder en schiet je al heel gauw raak enzo, nee ik vond het niet zo super, singleplayer ging nog wel, maar ook van die gare levels dat je een uur moest zwemmen voordat je iets kon opblazen waarbij veel kans op doodgeschoten te worden was :r

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik ben ZO'N df fan geweest dat wil je niet weten !
Het heeft mijn vader naar schatting wel een heel maand salaris gekost omdat ik op Novaworld moest fraggen >:)

Iedereen weet dat je die singleplayer moet overslaan. DF is echt een onlinegame.
DF 1 heb ik nooit gehad. Ik wist niet eens dat het bestond maar toen kreeg mijn broertje voor zijn verjaardag DF 2 van mijn oom. OOOOOH man.

Ik kon snipen als tha best *D Nee, ik wil niet opscheppen maar die .50 cal lag me gewoon lekker. :)

Toen kwam deel 3 uit. Ik schrok eventjes toen ik het voor het eerst opstarte. Ik vond het maar een beetje wazig. Er was namelijk geen gras meer en dus ook geen guilie suit ! :'(
Het enige pluspunt was dat ze stat hosted games hadden.

Ik verloor de fun. Je kon je tegenstanders te makkelijk zien lopen. (de wel bekende black dots) Zelfs op zo'n dikke 1100 meter maakte ik nog redelijke kils omdat je ze gewoon zag lopen.

Ik kapte met DF en kon me nog net optijd een weg banen in CS.

Ik koop deel 4 wel omdat het moet van mezelf. Hij wordt vast wel kewl hoor (voor eventjes dan).
Want online komt het amerikaanse echt niet te boven.

nikszolekkeralss.exe

• bolleh
btw zijn er nog df 2 servers waar geregeld mensen spelen? met mn nieuwe computer moet ik wel op de hoogste reso kunnen spelen.

kzal df3 weer eens installeren, 80 updates downloaden en weer ff online kijken

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 18:27 schreef bolleh het volgende:
btw zijn er nog df 2 servers waar geregeld mensen spelen? met mn nieuwe computer moet ik wel op de hoogste reso kunnen spelen.

kzal df3 weer eens installeren, 80 updates downloaden en weer ff online kijken
gewoon auto update doen dna ben je binnen 10 minuten klaar om te spelen
en download ip4lw dan kun je heel eenvoudig vanbuit windows games starten, en hoef je niet eerst door heel nova te ploegen naar een game

• bolleh
Op zondag 23 juni 2002 18:43 schreef enigma het volgende:

[..]

gewoon auto update doen dna ben je binnen 10 minuten klaar om te spelen
en download ip4lw dan kun je heel eenvoudig vanbuit windows games starten, en hoef je niet eerst door heel nova te ploegen naar een game
thnx

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

ip4lw lag'te toch ?

nikszolekkeralss.exe

• bolleh
ik die update opgestart maar hij blijft op connecting update server staan :(
klote ding :(

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 18:55 schreef bolleh het volgende:
dat duurd even geloof ik

anders moet je hem downloaden op ftp.novalogic.com

en ip4lw lag-ed niet hoor

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op zondag 23 juni 2002 18:55 schreef bolleh het volgende:
Spikey ! Anti-gonE ! says:
Moet je naar novalogic gaan en daar de update downloaden... khad t zelfde probleem
gluck :)
DFLW is echt te vet.. Ik snap niet waarom iedereen het zo afkraakt.. ?
Ah well..

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Idd.....LW was phat, alleen de SP was tè makkelijk.....

MP vonkum best wel vaag, maar daar hek niet genoeg tijd ingestoken....(CS to tha maxx :P )

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1