Nieuwslinks ?!?

Pagina: 1
Acties:

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-03 14:31
Vandaag viel mijn oog weer eens op een hele klein entry in het /etc... boxje op de frontpage. Tot mijn verbazing stond daar een "Nieuwslink:" entry.
Een tijdje geleden had ik daar al eens iets over gehoord, maar ik dacht gehoord te hebben dat dat expirement was mislukt en was afgesloten.
Het lijkt er nu op dat dat toch niet gebeurd is.

Maar wat de status van die nieuwslinks dan wel is, is niet erg duidelijk: Het staat verder nergens op de frontpage, en het zit ook niet verborgen in een van de menu's.
De enige manier die ik tegenkwam om die te zien was (heel obscuur) onderaan de pagina van "nieuws van vandaag".
Die gebruik ikzelf nooit, dus nieuwslinks gaan dan ook volledig langs me heen.

Oh ja, andere plek waar ik ze ook zag: op de /etc... overzicht pagina. Maar ook daar kijk ik niet erg vaak, aangezien alle andere entries daarvan ook terugkomen in boxjes op de frontpage. Behalve dan de nieuwslinks...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/links

staat onderaan het gewone nieuws...

They made me do it.

• Neelix
Da's wel heel obscuur en onopvallend.

Het lijkt me beter om zoiets in een boxje aan de linkerkant neer te zetten. Want op deze manier valt het niet heel erg op.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het 'experiment' dat was stopgezet waren de shorts, niet de nieuwslinks. Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat deze in de nieuwe layout een betere plaatsing zullen krijgen, net zoals een aantal andere onderdelen (bijv. meuktracker).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 12:07

Glabbeek

Dat dus.

Op zondag 23 juni 2002 14:41 schreef Neelix het volgende:
Da's wel heel obscuur en onopvallend.

Het lijkt me beter om zoiets in een boxje aan de linkerkant neer te zetten. Want op deze manier valt het niet heel erg op.
Een andere plaats zou inderdaad zeker geen overbodige luxe zijn. In al die tijd dat ik op t.net kom (ook voordat ik me geregistreerd had) heb ik het nog .nooit. gezien :)

En zo is het maar net.

• Neelix
Het 'experiment' dat was stopgezet waren de shorts, niet de nieuwslinks.
Owja, nou herinner ik het me weer. Dat was omdat het moeilijk was om aan te geven wat het verschil precies was tussen een nieuws-item en een short.

Overigens vind ik het verschil tussen een nieuws-item en een nieuws-link soms ook nog erg dubieus.
Maar zo lang de links nog geen betere plek hebben, kan je ze net zo goed dubbelposten. Of misschien eerst als nieuwslink en later als je de tijd hebt gehad om wat te verzinnen, als nieuws-item.

Pagina: 1