Toon posts:

Het Net(gratis is niet meer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al jaren tevreden Het Net maar nu moet ik ervoor gaan betalen,nu zijn het niet zulke grote bedragen maar gratis is natuurlijk nog beter.
Stel ik ga naar een andere provider en zeg mijn abonnement bij het net op,is de kans niet groot dat die andere providers binnenkort ook betaald willen worden??

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 23 juni 2002 14:11 schreef ribbat het volgende:
Ik gebruik al jaren tevreden Het Net maar nu moet ik ervoor gaan betalen,nu zijn het niet zulke grote bedragen maar gratis is natuurlijk nog beter.
Stel ik ga naar een andere provider en zeg mijn abonnement bij het net op,is de kans niet groot dat die andere providers binnenkort ook betaald willen worden??
ach, in principe kan het altijd. Maar de 'kleinere' providers zullen het blijven proberen met gratis internet. Als ik jou was pakte ik bv een voordelen pakket van onetel als je wat uren maakt........en anders iets van 12move ofzo

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:56
Gratis internet is aan het einde van z'n latijn.
Het is gewoon niet meer op te brengen voor de meeste ISP,de inkomsten uit reclames lopen ook terug.
ik gok dat voor het einde van het jaar er geen 1 ISP gratis internet meer aanbied,kijk inderdaad eens naar een internetbundeltje.
Op zich was Het Net altijd een goede ISP,gebruikte de laatste 2 jaar alleen nog maar het e-mail adres van ze.
Alleen dat wordt nu ook wel een beetje duur om alleen een e-mail te hebben voor Eur. 2,95

• xxxMaverick
Op zondag 23 juni 2002 14:25 schreef AOG het volgende:
Gratis internet is aan het einde van z'n latijn.
Het is gewoon niet meer op te brengen voor de meeste ISP,de inkomsten uit reclames lopen ook terug.
ik gok dat voor het einde van het jaar er geen 1 ISP gratis internet meer aanbied,kijk inderdaad eens naar een internetbundeltje.
Op zich was Het Net altijd een goede ISP,gebruikte de laatste 2 jaar alleen nog maar het e-mail adres van ze.
Alleen dat wordt nu ook wel een beetje duur om alleen een e-mail te hebben voor Eur. 2,95
ik denk dat je je toch vergist. Er zijn altijd providers die het blijven proberen, voorlopig nog wel in ieder geval

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:45

Midas

Thunderbirds are go!

Ik denk dat langzamerhand ook gratis internet zal verdwijnen. Allicht zullen kleine bedrijfjes het proberen, maar op den duur werkt dat denk ik ook niet meer. En elke keer switchen van provider is ook niet je van het.

Ik denk dat het net zo gaat als gratis webspace. Het is bijna niet meer te krijgen en als het te krijgen is, is de service/kwaliteit belabberd (voor niets gaat de zon op), zijn er beperkingen en krijg je binnen een jaar het bericht dat je moet betalen. :)

• xxxMaverick
Op zondag 23 juni 2002 15:20 schreef Midas het volgende:
Ik denk dat langzamerhand ook gratis internet zal verdwijnen. Allicht zullen kleine bedrijfjes het proberen, maar op den duur werkt dat denk ik ook niet meer. En elke keer switchen van provider is ook niet je van het.

Ik denk dat het net zo gaat als gratis webspace. Het is bijna niet meer te krijgen en als het te krijgen is, is de service/kwaliteit belabberd (voor niets gaat de zon op), zijn er beperkingen en krijg je binnen een jaar het bericht dat je moet betalen. :)
tja, maar je moet wel begrijpen dat 'gratis' niet gratis is. Ik bedoel, we betalen indirect door de tikken. Dit is heel wat anders dan webspace waar men probeerde te leven van advertenties.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:56

FreakNL

Well do ya punk?

Wordt lid van de CT :)

Gelijk hccnet :)

Verwijderd

bestaat castel nog?
was gratis :)
Uhum ik bedoel dus zo,
Je dokt 10 of 15 gulden per maand en je mag 6 uur/per dag online zijn (geen internet tikken) :)
je belde in op een 0800 nummer :)
Pagina: 1