Netwerkdrive mappen als DVD-drive?

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10-2025

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Een tijdje geleden is er bij mij in de flat een fileserver geplaatst van 440gig waar een aantal DVD films compleet naartoe zijn gekopieerd.

Nou kan ik wel gewoon wat VOB files selecteren om die vervolgens af te kunnen spelen maar het effect van een originele DVD heb ik niet omdat er geen ondertitels aanwezig zijn en ik het DVD menu niet kan gebruiken.

Is hier een methode voor? het zou een supermakkelijk proggie moeten zijn maar kan het nergens vinden.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:20

4POX

Everybody is wired

Ik geloof dat windvd 4 of powerdvd 4 een volledige functie ingebouwd heeft gekregen om dvd films van de harddisk te draaien... Maar me niet welke en of het echt werkt.. Heb het alleen gelezen

AKA Rinkel weblog

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18

Nicap

Tsssk....

idd, als ie gewoon helemaal naar die hd geript is zou je hem gewoon met powerdvd ofzo af moeten kunnen spelen.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:51
jah er is een programmatje voor alleen ben ik helaas de naam vergeten, wij gebruiken het op school voor een aantal programma's die in een cd tower zitten te mappen
edit:
ik heb het weer gevonden kijk op http://www.axis.com/techsup/software/index.htm en download daar AXCDEX. Registreren is noodzakelijk

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10-2025

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Ey bedankt voor de reacties.

Ik gebruikte oudere versies van powerdvd en windvd. Ik moet zeggen met PowerDVD4 krijg ik het nogsteeds niet goed werkend en daarnaast is de beeldkwaliteit niet echt geweldig en is geluid in Stereo (heb gewoon twee speakers) zwaar bagger. Geluid heeft echt van dat gecodeerde waterige lo-bitrate mp3 geluid :P (als je goed luistert naar vooral stemmen enzo)
Daarnaast loopt het beeld niet helemaal goed, ongeveer 75% soepel.

Bij WinDVD4 was dit een heel ander verhaal, dit ondersteunt nu inderdaad "DVD from folder" en speelt dit ook prima af met keuze menu's en alles erop en eraan.
Ook is het geluid geweldig en zie ik minder blokvorming. Beeld loopt nu voor 95% soepel na mijn id. hele verbetering t.o.v PowerDVD

tnx

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:37

tweakerbee

dus..?

Op maandag 24 juni 2002 15:14 schreef BruT@LysT het volgende:
Beeld loopt nu voor 95% soepel
Heeft dit niet met je netwerk te maken. Het zou goed kunnen dat de doorvoersnelheid gewoon te hoog ligt.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1