Diablo, muziek/geluiden van cd naar harddisk?

Pagina: 1
Acties:

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Ik zou graag de muziek en de story's/quests uit diablo I en II van cd naar mijn harddisk willen verplaatsen maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen doen... de bestanden staan niet als simpele wave-file/mp3 op de cd maar staan waarschijnlijk ingepakt in een ander bestand.. weet iemand misschien wel hoe ik ze kan kopiëren naar mijn harddisk? Zo ja, heb ik daar nog een programma bij nodig?

thanks.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 14:22
full install?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
Aan een full install heb je natuurlijk nix. Ik denk dat je een soort ripper nodig hebt. Kijk eens rond op www.diablo2.com.

omniscale.nl

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 14:22
Met een full install staan zowel de muziek als de cinematics op je hd. Deze rippen en omzetten naar mpg oid is natuurlijk net zo goed schenden van copyrights. En dat mag niet.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

laat maar :)

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
Sorry, ik dacht dat, als je Diablo II gekocht hebt, rippen wel mag. Je mag toch ook een eigen CDtje op cassette zetten (voor eigen gebruik).

Op de website van Blizzard zijn trouwens MP3's met muziek uit Diablo II te downloaden, misschien dat je daar iets aan hebt? Ik geloof dat ze ergens op www.battle.net staan.

omniscale.nl

Pagina: 1