Toon posts:

audiogalaxy

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niks downen hoe kan dit? en wat kan ik eraan doen hebben jullie dit ook soms? want ik type bv. in dj tiesto en dan krijg ik een scherm met alle liedjes he en die kan ik niet downen :( waar ligt het aan? aan mij of aan audiogalaxy zelf?

Verwijderd

hoe bedoel je je kan ze niet downen.. en je krijgt dus wel je lijst en dan kun je er niks meer mee wil je zeggen? Misschien ff ag opnieuw installeren? Owkeej dan loop ik dus onzin te verkondigen (zie de post onder mij ;) )

nou ja dan maar winmx www.winmx.com he?

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 12:38 schreef §lipknoT het volgende:
ik kan niks downen hoe kan dit? en wat kan ik eraan doen hebben jullie dit ook soms? want ik type bv. in dj tiesto en dan krijg ik een scherm met alle liedjes he en die kan ik niet downen :( waar ligt het aan? aan mij of aan audiogalaxy zelf?
Uhm als je gezocht had, had je kunnen weten dat Audiogalaxy down is vanwege een overeenkomst met de RIAA

Verwijderd

idd, audigalaxy is down, je ziet nog wel lijsten met nummers maar ze zijn niet meer te downen ;(, zonde..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 12:41 schreef MaStEr[D] het volgende:

[..]

Uhm als je gezocht had, had je kunnen weten dat Audiogalaxy down is vanwege een overeenkomst met de RIAA
ow oke dan

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

idd, alle nummer die je maar kon bedenken waren bij Audiogalaxy te vinden. Het wordt tijd om een alternatief te vinden. Iemand tips?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 12:43 schreef IvoB het volgende:
idd, alle nummer die je maar kon bedenken waren bij Audiogalaxy te vinden. Het wordt tijd om een alternatief te vinden. Iemand tips?
jep dat is waar alles vond ik daar want ik heb nu ook nog kazaa litle maja daar vind ik wel liedjes maja allemaal rommel :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, lees eerst eens iets voordat je een topic opent.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.