Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
een dongle maken voor de lpt poort
zodat hij clr_cmos uitvoert
ik weet niet of dit bij zo'n panasonic kan maar bij een boel laptops kan het wel
zodat hij clr_cmos uitvoert
ik weet niet of dit bij zo'n panasonic kan maar bij een boel laptops kan het wel
Verwijderd
Je zou het kunnen proberen met het programma 'killcmos'.
Anders via de LPT poort:
LPT1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Als je deze pennen doorverbindt moet hij het doen:
1+10+5
14+8
2+11
15+9
3+17
16+6
4+24
7+25
Laptop aanzetten en je ziet meteen dat er niet meer om een password wordt gevraagd.
Veel succes met solderen
Dit werkt sowieso op Toshiba laptops, of het werkt op een Panasonic weet ik niet, maar het is allicht te proberen.
Je kan ook naar Panasonic opbellen of zij iets weten
Anders via de LPT poort:
LPT1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Als je deze pennen doorverbindt moet hij het doen:
1+10+5
14+8
2+11
15+9
3+17
16+6
4+24
7+25
Laptop aanzetten en je ziet meteen dat er niet meer om een password wordt gevraagd.
Veel succes met solderen
Dit werkt sowieso op Toshiba laptops, of het werkt op een Panasonic weet ik niet, maar het is allicht te proberen.
Op zondag 23 juni 2002 12:25 schreef funky1 het volgende:
gewoon gestolen waar een zo niet dan kun je gewoon naar de leverancier met je bon
Je kan ook naar Panasonic opbellen of zij iets weten
Zeker alleen de topictitel gelezen, op post reply geramd en je bovenstaande oordeel neergezet ?Op zondag 23 juni 2002 12:25 schreef funky1 het volgende:
gewoon gestolen waar een zo niet dan kun je gewoon naar de leverancier met je bon
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
dat zit er dik inOp zondag 23 juni 2002 12:38 schreef YellowCube het volgende:
[..]
Zeker alleen de topictitel gelezen, op post reply geramd en je bovenstaande oordeel neergezet ?
hmmja, domme dubbelpostOp zondag 23 juni 2002 12:37 schreef Limited het volgende:
[..]
Maar zullen we weer back ontopic gaan
Wat is dat nou de hele tijd voor onzin hier? Iemand verzind een zielig verhaal en zou opeens wel geholpen mogen worden? Wordt tijd dat de GoT policy aangepast wordt. De volgende keer is het je eigen laptop die gejat wordt!!!
Als deze laptop legaal zou zijn is er geen enkele leverancier die er moeilijk over doet om (eventueel tegen kleine vergoeding) het wachtwoord eruit te halen. Ook als je geen factuur hebt, aan de hand van het serienummer is zo te achterhalen of hij gejat is.
Maar dat durft meneertje niet...
Als deze laptop legaal zou zijn is er geen enkele leverancier die er moeilijk over doet om (eventueel tegen kleine vergoeding) het wachtwoord eruit te halen. Ook als je geen factuur hebt, aan de hand van het serienummer is zo te achterhalen of hij gejat is.
waarschijnlijk is in vergelijking met jou gewoon een stuk minder naief, daar weleens aan gedacht?Op zondag 23 juni 2002 12:38 schreef YellowCube het volgende:
[..]
Zeker alleen de topictitel gelezen, op post reply geramd en je bovenstaande oordeel neergezet ?
ik moet hier ff op reageren zodat ik deze post makkelijk terug kan vinden 
Ik heb namelijk nog ergens een Toshiba 166 liggen die het niet meer doet ivm BIOS password.....toch maar eens ff solderen deze week!
Deze is absoluut niet gestolen trouwens...was ooit van een werknemer van mijn vader....en vanwege de leeftijd van dat ding is ie gewoon in de kast gesmeten destijds
Ik heb namelijk nog ergens een Toshiba 166 liggen die het niet meer doet ivm BIOS password.....toch maar eens ff solderen deze week!
Deze is absoluut niet gestolen trouwens...was ooit van een werknemer van mijn vader....en vanwege de leeftijd van dat ding is ie gewoon in de kast gesmeten destijds
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
dat bedoel ik maarOp zondag 23 juni 2002 12:56 schreef Palmboom het volgende:
Wat is dat nou de hele tijd voor onzin hier? Iemand verzind een zielig verhaal en zou opeens wel geholpen mogen worden? Wordt tijd dat de GoT policy aangepast wordt. De volgende keer is het je eigen laptop die gejat wordt!!!
Misschien weet "meneertje" dat niet...hij vraagt toch naar de mogelijkheden om het probleem op te lossen ?Op zondag 23 juni 2002 12:56 schreef Palmboom het volgende:
En bovendien...Ik zie een hoop posts over bijv: Ik heb een pcmia netwerkkaart gekregen waar alleen een vage naam en een vaag nummer op staat...Mogen die mensen dan ook geen hulp meer krijgen omdat het ding automatisch gejat is ?
Naief is 1 uiterste...overdreven paranoia het andere.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ok topic dicht doordat het verpest wordt door de users....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()