Toon posts:

Geheugen defect ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moguh...

Ik heb laatst twee dimmetjes gehad (2x 64 MB PC100), echter mijn vermoeden bestaat dat deze niet juist functioneren. Ze komen wel door de bios test, maar is er een manier waarop ikzelf zeker kan uitsluiten dat ze defect zijn, of niet.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Khep net Norton Utilities gebruikt en die zegt ook dat er geen fouten zijn. Echter hoefk nu nog maar verkenner op te starten tijdens branden en hij stopt direct. Zou het tog aan het geheugen liggen ? Kehp Plextor 12/4/32 SCSI.

Tis een beetje tegenstrijdig op deze manier...

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

ik hep ooit es een truukie geleerd om te kijken of je hele geheugen ok is: start net zolang word (of ander proggie op) op totdat je een melding krijgt dat je system dangerously low is on system resources. dan is je geheugen goed! Als hij crasht zonder waarschuwing dan is er iets mis mee..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Gaaf zeg.. heb het net geprobeerd ! Thanks!

Met mijn geheugen is dus niks mis. ik kon net zolang verkennertjes openen tot ik een "Er is niet genoeg geheugen voor deze toepassing blabla" melding kreeg.. hij liep ook niet vast.

Bedankt voor de tip !

Barracuda

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Wat ook wil werken is het volgende:
Start Windows in veiligemodus op.

Dan wordt het geheugen getest, komt tie daar correct door, dan zal het geheugen nixs mankeren :)

And The Only One

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

ja is best handig truukie ja.. heb het al vaak op me werk geprobeerd en het werkt volgens mij echt..

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1