ZIjn hier fatsoenlijke hoesjes voor te krijgen met clip?
en hoe zit het dan met dat klepje?
iemand ervaring?
ken aan zo'n ding komen voor 260 Eu
HeheOp zondag 23 juni 2002 13:05 schreef Thetallguy het volgende:
Daar kan je het frontje niet echt van verwisselen
AchsoOp zondag 23 juni 2002 13:06 schreef Henslfuk het volgende:
[..]
Hehevolgens mij begrijp je me ff verkeert
ik wil een lederen hoesje er omheen maar hoe zit het dan met dat klepje
Nokia CBK-3H is perfect voor de 88xx serie:Op zondag 23 juni 2002 15:13 schreef Bart-Willem het volgende:
Je hebt 2 mogelijkheden:
1. Een lederen etui. Die etui hang je dan als een soort holster aan je riem/broek/weetikveelwat. Gsm moet je er dan iedere keer uithalen. Er zit een zware clip op de achterkant van de etui waarmee je 't mee vastklemt aan je riem.

met plastic ervoor zou ik niet aan beginnen, zo'n 8850 is door de toetsjes idd niet meer te bedienen... je hebt ze ook zonder plastic ervoor, maar ik vind het afdoen aan het mooie toestel. heb je een mooi toestel, ga je er altijd een hoesje omheen doen2. Een lederen hoesje. Onderin is deze open, waardoor de schuifklep gewoon naar onderen geschoven kan worden. Ik geloof dat er dan een doorzichtige plastic laag boven je toesten zitten dan. Het zijn al vrij kleine toetsen, en dan lijkt me die extra laag plastic erover, vrij irritant en lastig.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq