Corrupte Rar file, volgens Smartpar alles ok...

Pagina: 1
Acties:

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb dus een serie rar files die alleen even groot zijn, dus je zou zeggen dat ze goed zijn. Ook met SmartPar gecontroleerd en die geeft ook geen foutmeldingen.

Toch geeft WinRar een foutmelding bij het uitpakken en wil ie dus niet verder gaan. Hoe kom ik er nou achter welke Rar file blijkbaar toch niet goed is aangezien ik het niet zo zie zitten om alle 60 files opnieuw te downloaden?

• kravitz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Welke versie van winrar gebruik je. Ik had dit ook regelmatig met versie 2.80, ik gebruik nu 3.0 en heb nergens meer last van. Misschien is dit bij jou ook het geval.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dacht ik ook aan, dus ik heb de nieuwste versie van tucows gehaald met hetzelfde resultaat :(

Verwijderd

Ik heb ook wel eens zo iets gehad. Zowel 2.8 als 3.0 konden hem niet uit pakken. Een kennis had 2.9 en die kon het wel uitpakken. Misschien dat je dan 2.9 nog een keer moet proberen.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
kan je aan je rar versie liggen
en als dat het niet is gewoon ff uitpakken met winace

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 17:36
Misschien zijn de PAR's corrupt :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op zondag 23 juni 2002 15:38 schreef Shock3r het volgende:
Misschien zijn de PAR's corrupt :+
Of de RAR's waren al corrupt voor de PAR's werden gemaakt. Het concept van BiBo dus :+

Maar probeer nog eens een ander uitpakprog ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 20:22
test, repair al geprobeerd, volgens mij geeft winrar ook altijd een scherm met de errors erop....

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb ook een probleem met een rar bestand.... op het laatst geeft winrar 3 aan dat de file corrupt is...

weet iemand of er een mogelijkheid is om toch dit rar bestand van zo'n 550MB uit te pakken en de fout dus te negeren??

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Soms maakt een poster eerst 5 PARs aan bedenkt dan later dat ie er nog 3 nodig heeft. De manier is dan om er opnieuw 8 aan te maken en de resterende 3 te posten. Soms kan Smartpar daar problemen mee geven..

Probeer voor de grap eens FSRaid. Ik vind em sowiso lekkerder (sneller) werken, en het schijnt dat ie ook beter te gebuiken is bij PAR files die 'in 2 keer' zijn gemaakt. Give it a try!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1