Toon posts:

Moderator Cutter heeft mijn topic gesloten:

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=532215/1/60]

Volgens Cutter zou het decompillen van een .class filetje illegaal zijn naar mijn mening is dit echter niet de makers van de java dingen (om het te compillen) hebben ook een decompiller ik wist alleen niet hoe hij heete:

www.java.sun.com

Het compillen van informatie in een bestand is denk ik niet illegaal omdat als je het WIL decompillen zie je gewoon de informatie die de beheerder heeft gecompilled wil de beheerder het echt geheim houden kan hij ook gewoon de hele informatie compillen en encoden zodat je het ook niet kan lezen als je het decompilled heb daarom snap ik niet waarom hij het om de reden : "illegaal" heeft gesloten..

Als class illegaal is (om het te decompillen) is .zip dat ook das ook een manier om informatie in te pakken.
.class is dat ook naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Je topic hoort in ieder geval meer in P&W thuis, maar hoewel reverse engineering bij sommige software expliciet verboden is, is dat naar mijn weten niet in het algemeen zo.

Wel is het een beetje een 'zelf even uitzoeken' vraag ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 09:59 schreef Exirion het volgende:
Je topic hoort in ieder geval meer in P&W thuis, maar hoewel reverse engineering bij sommige software expliciet verboden is, is dat naar mijn weten niet in het algemeen zo.

Wel is het een beetje een 'zelf even uitzoeken' vraag ;)
Zoeken gaat moeilijk als je de naam van het programma niet weet. btw bij sommige Software expliciet, het is .class een compilled filetje van java :D (weet niet of dat er ook onder valt naar mijn weten denk ik niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

[topic=392390/1/100]

Software decompilen is altijd verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 23 juni 2002 10:00 schreef Godzilla het volgende:
Zoeken gaat moeilijk als je de naam van het programma niet weet. btw bij sommige Software expliciet, het is .class een compilled filetje van java :D (weet niet of dat er ook onder valt naar mijn weten denk ik niet.)
http://download.com.com/3000-2416-6131583.html?tag=lst-0-1

Achja.. zoeken op "java decompilen" op download.com is en blijft natuurlijk ook best lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 23 juni 2002 10:23 schreef Buzzman het volgende:
Achja.. zoeken op "java decompilen" op download.com is en blijft natuurlijk ook best lastig :)
naam van progie waarmee je .class kan decompillen

Volgens Cutter zou het decompillen van een .class filetje illegaal zijn naar mijn mening is dit echter niet de makers van de java dingen (om het te compillen) hebben ook een decompiller ik wist alleen niet hoe hij heete:
Wel als je niet weet hoe je het moet spellen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
software maar javascrip is geen software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 23 juni 2002 10:51 schreef Godzilla het volgende:
software maar javascrip is geen software?
Je spreekt over java en niet over javascript.
Dat is weldegelijk software.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel al eens zo slim geweest mijn broncodes te verliezen |:( ... Ik gebruik daarom cavaj. Dat ding slaagt er wel in om mijn programmatjes van .class om te zetten naar .java. Waar ik het juist gedownload heb weet ik niet meer, maar via yahoo of download.com zal je het wel vinden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is niet de bedoeling om technische vragen te gaan beantwoorden in LA.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

deze is inmiddels ook afgehandeld en uitgelegd :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.