Dan is dat misschien idd verstandig. iemand uit het wodka team heeft en dagoutput van 75k als ie zich volaan inzet om alle machines draaiende te houden. Ik heb een flauw vermoeden dat we hem terugzien op 4 juli.Op zondag 23 juni 2002 12:47 schreef Cow_tipping het volgende:
(en ok omdat ik dacht dat DPC hier op het laatste moment haar 1e plek ging verliezen)
Als dit project toch afgelopen is in een maand en als we hier nog ingehaald kunnen worden, dan wil ik wel een paar dual Xeontjes hier een tijdje op zetten.
Het zou niet leuk zijn als DPC op het laatste moment vlak voor de finish zou worden verslagen.
Verwijderd
zoiets had ik geloof ik ook al proberen te zeggen, maar om de één of andere reden kunnen andere mensen het altijd veel beter verwoordenOp maandag 24 juni 2002 09:49 schreef KoW het volgende:
[..]
Dan is dat misschien idd verstandig. iemand uit het wodka team heeft en dagoutput van 75k als ie zich volaan inzet om alle machines draaiende te houden. Ik heb een flauw vermoeden dat we hem terugzien op 4 juli.
Het zou niet leuk zijn als DPC op het laatste moment vlak voor de finish zou worden verslagen.
Iemand misschien een betere handleiding om de ECCP client op een dual machine te installeren?Op maandag 24 juni 2002 09:49 schreef KoW het volgende:
[..]
Dan is dat misschien idd verstandig. iemand uit het wodka team heeft en dagoutput van 75k als ie zich volaan inzet om alle machines draaiende te houden. Ik heb een flauw vermoeden dat we hem terugzien op 4 juli.
De readme van de dual client als service is niet echt duidelijk voor een n00b als ik.
P.S. Ik zit hier achter een verrekes goede (lees: slechte) firewall, en na 10 minuten heeft de standaard client nog niet 1 punt gefabriekt. Moet de client éénmalig verbinding maken met de server voordat ie ?
Dan moet ik thuis een clientje aanmaken die ik hier installeer of....... iemand moet zo een dual client directory hebben wat ie naar mij toemailt (gezipt)
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Ik zit nu op bijna 900 miljoen computed points, maar nog steeds geen dp gevonden.
P.S. Ik heb 1 client nu draaien op 1 processor van mijn eigen workstation en volgens mij is ie gewoon traag (300000 iteraties per sekonde)
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
als je 300k draait heeft je processor waarschijnlijk een klokfreq tussen 600 en 800 MHz.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Nu draait maar 1 processor ECCP en die is bagger langzaam inderdaad.
Ik zit nu op de 1.6 miljard en nog steeds geen dp.
Qua score is het leuker om er veel te halen, maar juist net die DP's waar ie lang naar zoekt zijn het meest belangrijk, en maken de meeste kans volgens Chris
Welke client gebruik je? Ik adviseer als je toch maar 1 cpu gebruikt, de Ken_G6 client te gebruiken. (Vergeet de userinf en ini aan te passenOp maandag 24 juni 2002 13:17 schreef Cow_tipping het volgende:
nope. Ik probeer het hier met een Dual Xeon 1.7GHz.
En dat van die 1,6 Mrd, ja het zou kunnen. Maar probeer anders eens de plist, eccinfo en dplist te verwijderen. (Eerst client afsluiten
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Probeer anders een p4 optimized client.. Draait hij wel op 1cpu, maar wel wat beter denk ik dn 300kOp maandag 24 juni 2002 13:17 schreef Cow_tipping het volgende:
nope. Ik probeer het hier met een Dual Xeon 1.7GHz.
Coldfusion wat moet ik met die cygwin1.dll doen die in je zipfile staat?
Enne P4 optimized client? klinkt goed, want deze Xeons zijn eigenlijk ook P4's. Waar kan ik die scoren?
P.S. 2.1 miljard points computed en nog steeds niks.