Toon posts:

Tandwieltjes van een Aopen 12x MP3 brander.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er voor mij de Tandwieltjes van een Aopen 12x MP3 brander.

Ik was dus in een kwaade bui omdat een cd-rommetje verkeerd was gefikt dus drukte ik een beetje te hard het klepje dicht. Dus wou ik hem open doen ZZZZZZZZZZZZ hoorde ik en dacht OJEE!!! Nu zag ik dat er een tandwieltje gebroken is.

Dus iemand nog met een kapote brander van Aopen de 12x MP3 brander.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

je zou kunnen proberen je garantie te claimen, weinig kans, maar wie weet geloven ze wel dat het ding stuk ging door het eigen motortje....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 01:27 schreef m-m het volgende:
je zou kunnen proberen je garantie te claimen, weinig kans, maar wie weet geloven ze wel dat het ding stuk ging door het eigen motortje....
kep garantie zegel al gebroken :)

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 01:28 schreef narfpower het volgende:

[..]

kep garantie zegel al gebroken :)
narfpower! }:O

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:29

Mentalist

[avdD]

Dat zal dan wel move > v&a worden.

Of tandwieltjes plakken met secondelijm :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
eventueel kan je gewoon de tandwiel helemaal weghalen, en hem dichtdoen met de hand ??

heb wel een 1232, 12x, maar daar krijg jij het tandwieltje niet van :p, sorry joh!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 09:31 schreef MisterE het volgende:
eventueel kan je gewoon de tandwiel helemaal weghalen, en hem dichtdoen met de hand ??

heb wel een 1232, 12x, maar daar krijg jij het tandwieltje niet van :p, sorry joh!
he narf kijk es in een cd-rom die kapot is ofzo misschien zit daar een gebruikbare in (meestal zijn het universele tandwieletjes)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 09:50 schreef T-Mug het volgende:

[..]

he narf kijk es in een cd-rom die kapot is ofzo misschien zit daar een gebruikbare in (meestal zijn het universele tandwieletjes)
Heb ik al gedaan heb 5 stuks meegenomen kapot maar zitten allemaal andere grootes in :(

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Je kan ook met Bison kneedbaar staal de defekte tandjes repareren.
Net als een tandarts je afgebroken tand kan repareren met epoxy.
(8>

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 22:30

NielsNL

DigiCow

Kun je niet ff een foto'tje met maten posten...
Er is vast wel iemand die wat heeft...

M'n Oma is een site aan het haken.

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

zelfbeheersing is soms moeilijk >:)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 23:29 schreef jeuuron het volgende:
zelfbeheersing is soms moeilijk >:)
kijk maar naar je usericoon :+

• DeGroninger2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 19:30
Je zou AOpen eens een mailtje kunnen sturen en vragen of zij niet toevallig zo'n tandwieltje op de post willen doen voor je. Misschien mag je hem dan wel opsturen...
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem gehad met mijn Plextor (maar dan zonder agressie :)). Eerst zelf de brander opengemaakt (garantietermijn was toch al lang verlopen) en gezien dat een tandwiel een aantal tandjes mistte. Vervolgens contact gezocht met Plextor en ondanks dat ik zelf het garantiezegel had verbroken en ondanks dat de garantie al verlopen was, mocht ik de brander opsturen en is deze kosteloos door Plextor gemaakt.
Plextor rulez :9!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

misschien hebben ze bij conrad wel tandwieltjes die er op lijken. post anders ff wat foto's en meet op: het diameter en het aantal tandjes.

werkt je fikker trouwens niet gewoon als je m dichtduwt?

Gregor van Egdom Krekr

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 13:25
Dichtduwen heeft slechts een kleine kans op succes: die tandwielen zijn ook nodig voor de vergrendeling van de la en het omhoogbrengen van de CD. Als dat nog werkt, dan moet je hem bovendien een flinke zet meegeven.

Bovendien, als je hem dichtgeduwd hebt, heb je de tandwielen weer nodig om hem open te krijgen, of je dat nu met het motortje doet of met een paperclip...

Waar zit dat tandwieltje precies in de keten?

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Probeer dat maar met die kneedbare staal, netjes afwerken met een (natte) scalpel zodat alles soepel loopt, en dat ding draait weer als nieuw.

Verwijderd

ik heb hier nog een dooie aopen CRW1232 liggen . Mishien dat je daar wat aan heb?

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 13:25
Op dinsdag 25 juni 2002 11:14 schreef djspot het volgende:
ik heb hier nog een dooie aopen CRW1232 liggen . Mishien dat je daar wat aan heb?
Wat is er met die AOpen aan de hand? Geen upspin meer, geen BIOS-herkenning o.i.d.?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 11:14 schreef djspot het volgende:
Als je hem open maakt en daar de tantwieltjes uithaalt dan wil ik het wel :)
Pagina: 1