Op woensdag 26 juni 2002 16:51 schreef Ejjanssen het volgende:
oh thx, ik had gewoon weer eens nie goed gekeken, hij staat er idd gewoon bij. Is het dan normaal datie een map compiled in 20 sec?, en waar kan ik sites vinden die uitleggen hoe je b.v. een ka map of een he map kan maken, of hoe je een gun op de grond ergens neer legt?
Ten eerste. Het klopt, compilen kan al snel heel lang gaan duren _met_ licht. Dus daarom raad ik je aan om alle licht spots pas aan het einde erin te zetten. Als je geen entity licht gebruikt wordt het normale hl licht gebruikt wat betekent dat alles even sterk wordt belicht.
Als je een redelijke map hebt dan moet je zeker niet versteld staan als je met entity licht al een een half uur bezig bent op 1,4 GHz om te compilen.
Ten tweede raad ik je aan om de hele help van Worldcraft door te lezen. Daar staat in wat elke functie doet.
Ten derde. Een gun op de grond leggen is vrij simpel. Je klikt links op het lampje (of wat dan ook, als er maar point-based entity bij staat). Klik ergens waar je je gun wil hebben. Dan selecteer je de entity met Alt - Enter en kies je uit het drop down menu Weapon_AR33 ofzoiets. Als je dan compiled (met player start erbij natuurlijk

). Dan ligt er een mooi wapentje.