Ik zit met een prob...sinds een kleine week heb ik zeer regelmatig last van het volgende: Terwijl mijn cpu en geheugen niet zwaar belast worden, gedraagt het systeem zich alsof dat wel zo is...hij reageert zeer traag, als ik een window open (explorer bv) dan wordt die stukje-bij-beetje opgebouwd en het switchen van window duurt af en toe wel 10 seconden.
Het vreemde is dus dat mijn cpu op dat moment maar op 20% staat ofzo en ook mijn geheugen maar voor minder dan de helft wordt belast. Ik heb geen spyware op mijn schijf staan, hij is ook niet gefragmenteerd en er is meer dan genoeg plaats over (>10 GB). Daarbij zijn mijn mobo, processor en harde schijf allemaal nog geen maand oud...dus vraag ik me ernstig af waar het euvel zou kunnen zitten. Geheugen misschien? Of krijg ik dan toch echt een BSOD of reboot?
Mijn specs:
-Duron 1200
-Chaintec 7AJA2 mobo+via chipset
-256 mb sdram
-Diamond Viper 770
-Realtek nic
-Western Digital 40GB 7200
-Ricoh brander
Mijn OS is windows xp...
Het vreemde is dus dat mijn cpu op dat moment maar op 20% staat ofzo en ook mijn geheugen maar voor minder dan de helft wordt belast. Ik heb geen spyware op mijn schijf staan, hij is ook niet gefragmenteerd en er is meer dan genoeg plaats over (>10 GB). Daarbij zijn mijn mobo, processor en harde schijf allemaal nog geen maand oud...dus vraag ik me ernstig af waar het euvel zou kunnen zitten. Geheugen misschien? Of krijg ik dan toch echt een BSOD of reboot?
Mijn specs:
-Duron 1200
-Chaintec 7AJA2 mobo+via chipset
-256 mb sdram
-Diamond Viper 770
-Realtek nic
-Western Digital 40GB 7200
-Ricoh brander
Mijn OS is windows xp...