Toon posts:

Mysql db posts automatic 2 news:// server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een script dat ervoor zorgt dat bij een nieuwe datbase entry hij automatisch die entry met subject post op een news:// server, het gaat hierbij om een vbulletin dbase en waarvan ik dus nieuwe posts in een bepaalde category gepost worden op de news:// server

iemand enig idee ??

mvg Mike

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

en nu zo dat wij het kunnen snappen?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Op zaterdag 22 juni 2002 23:41 schreef WrineX het volgende:
is er een script dat ervoor zorgt dat bij een nieuwe datbase entry hij automatisch die entry met subject post op een news:// server, het gaat hierbij om een vbulletin dbase en waarvan ik dus nieuwe posts in een bepaalde category gepost worden op de news:// server

iemand enig idee ??

mvg Mike
Dat zal er niet zijn, maar zo heel moeilijk is het niet. Je zult het toch echt zelf uit moeten zoeken.

Ik zou dat niet realtime doen, maar om de 5 a tien minuten een script starten en die laten controleren of er nieuwe posts zijn, zo ja hop in een newsserver knallen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 23:45 schreef CRiSiS het volgende:

[..]

Dat zal er niet zijn, maar zo heel moeilijk is het niet. Je zult het toch echt zelf uit moeten zoeken.

Ik zou dat niet realtime doen, maar om de 5 a tien minuten een script starten en die laten controleren of er nieuwe posts zijn, zo ja hop in een newsserver knallen.
denk dat dat inderdaad het beste is, qa belasting van de server dan ;)

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
I bet you guys got some sort of SECRET DECODER RING.
Ik kan het maar half volgen.
Maar wat ik aan replies gezien heb geeft me ook wel een beetje een idee.
Dat van die belastingsvermindering door om de 5 minuten te posten klinkt goed. Nu nog wat info over die news:// server.
Ik kan zelf niks vinden aan functies als ik zoek op 'news'.
Da's misschien nog wel ff een klus.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Verwijderd

Topicstarter
kijk het zit zo, we hebbe een vbulletin forum, maar de hoster zit laatste tijd fucked in de knoei :(, de database staat nu eindelijk op een aparte server ( gelukkig ) het was nl. niet de eerste keer dat die le eg was :( , maar het board gaat laatste tijd weer geregeld down :( daarom was mijn bedoeling dat de posts die gepost worden op het board ook automatisch gepost worden op de news:// server

we hebben een pvt secure news:// server die behoort tot het board, het idee is dus om die news server als een backup board erbij te laten draaien ;)

got it now ??

Mike

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Op zondag 23 juni 2002 00:16 schreef WrineX het schoolvoorbeeld van een ultieme 'plakband oplossing' :Y)
Sjeez...
beter regel je een goeie server. hosting is niet moeilijk te vinden hoor..

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 00:16 schreef WrineX het volgende:
kijk het zit zo, we hebbe een vbulletin forum, maar de hoster zit laatste tijd fucked in de knoei :(, de database staat nu eindelijk op een aparte server ( gelukkig ) het was nl. niet de eerste keer dat die le eg was :( , maar het board gaat laatste tijd weer geregeld down :( daarom was mijn bedoeling dat de posts die gepost worden op het board ook automatisch gepost worden op de news:// server

we hebben een pvt secure news:// server die behoort tot het board, het idee is dus om die news server als een backup board erbij te laten draaien ;)

got it now ??

Mike
En wat nou als iemand wat op die news server post??? Dan staat dat weer niet op het bord. En als je bord down is, hoe kan iemand dan nog nieuwe post posten? Noem mij maar dom, maar dit is tijdverspilling (niet voor mij, maar voor jou).
Pagina: 1