Toon posts:

hd cooler 3.5

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier justcooler 3.5" maar hij tiks sinds 2 dagen geleden tegen mijn hd kan dit kwaad ?

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

TEGEN je hdd?? niet twijfelen, uitgooien die handel! en dan kijken wat er aan de hand is...

of maakt de cooler "gewoon" wat aanloop-geluiden, en heeftie wat olie nodig (lees: vervanging)....?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Het kan ook je hdd zijn die tikt, en das meestal niet zo'n best teken....

Verwijderd

Topicstarter
is de koeler niet hd heb hem los geschoeft.
maar nog iets vaags bij informatique gekocht ze zeggen die hebben we niet meer hij kost 15 euro ze willen maar 10 euro terug geven oplichting misschien :?

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 03:14 schreef dune3002 het volgende:
maar nog iets vaags bij informatique gekocht ze zeggen die hebben we niet meer hij kost 15 euro ze willen maar 10 euro terug geven oplichting misschien :?
Normaal gesproken valt zoiets ook gewoon onder garantie, dus helemaal correct is dat idd niet. Probeer anders of 15 euro 'korting' krijgt als je een ander hdd koeler bij hun koopt, aangezien de meeste bedrijven op geld teruggeven een beetje huiverig zijn.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 03:14 schreef dune3002 het volgende:
hoe lang heb je hem al

Verwijderd

Topicstarter
2 maand

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Dan zou je, tenzij je er echt lompe dingen mee hebt gedaan, toch een nieuwe moeten krijgen. Fans kunnen best wel lang meegaan volgens mij.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:13

justifire

Shut up and squat !!

Tuurlijk!! Gewoon een nieuwe eisen, je mot nooit aardig zijn tegen verkopers, die naaien je echt als het ff kan. Gewoon optreden!! Deze is kapot ik wil nu een nieuwe!! Als ie niet meer op voorraad is geven ze maar lekker een ander merk mee, das hun probleem niet de jouwe. Als je wat koopt moet het gewoon goed zijn. Das mijn standpunt en heeft hier altijd nog gewerkt. Had nog eens een v7200 deluxe nieuw gekocht waar de fan niet van werkte, moest ik wachten totdat asus hem gemaakt had. Zou dus een week of 3 duren, nou ik liep mooi met een nieuwe kaart naar buiten. Laat de winkel maar lekker wachten ik ben niet gek :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een kloote zaak heb er gewoon geen vertrouwen meer in. Had ook een asus dvd/cdrom gekocht maar 3 maand later kapot :(
en andere 3.5 koelers hebben ze niet ze willen ook niet meer bestellen.

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Zoals justifire ook al zei:

Gewoon aanpakken die handel.

(Probeer het eerst rustig uit te leggen maar ga gewoon niet weg totdat jullie tot een oplossing zijn gekomen.)

(Je hebt toch de bon nog wel... anders zou ik die 10 euro aanpakken en wegwezen :))

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:33 schreef dune3002 het volgende:
Het is gewoon een kloote zaak heb er gewoon geen vertrouwen meer in. Had ook een asus dvd/cdrom gekocht maar 3 maand later kapot :(
en andere 3.5 koelers hebben ze niet ze willen ook niet meer bestellen.
dat ligt dan aan Asus en niet aan die zaak, neem ik aan :?

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:40 schreef bart_vd het volgende:
Zoals justifire ook al zei:

Gewoon aanpakken die handel.

(Probeer het eerst rustig uit te leggen maar ga gewoon niet weg totdat jullie tot een oplossing zijn gekomen.)

(Je hebt toch de bon nog wel... anders zou ik die 10 euro aanpakken en wegwezen :))
IDD 10 Euro pakken en wegwezen. Voor die 10 Euro heb je bij mijn inkoopaktie een nieuwe koeler + verzendkosten.

http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=70

Heb jij een nieuwe koeler en ben je gelijk van dat gezeik af.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nee!! 15 euro pakken en een nieuwe koeler uit de aktie nemen en lekker een paar biertjes pakken om je aktie te vieren :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

je moet ook niet zo ene pakken. krijg je allemaal stop op je HD. heb ik ookg ehad :|

gewoon een Coolermaster Cooldrive kopuh, zie zijn vet beter

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 19:16 schreef tWeediE het volgende:
je moet ook niet zo ene pakken. krijg je allemaal stop op je HD. heb ik ookg ehad :|

gewoon een Coolermaster Cooldrive kopuh, zie zijn vet beter
Ja, en die ^&^*&!!! cooldrive maakt ook echt geen herrie. Of is dat kastafhankelijk :?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

gewoon die cooler in hun gezicht duwen en niet weggaan tot je een andere krijgt en een lekkere scene maken weten de andere klanten ook in wat voor zaak ze staan. :)

[specs]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

precies
maak flyers en vlieg over de stad waar je dat ding hebt gekocht :) wedden dat je een nieuwe krijgt?? Zet ze in de krant die oplichters :) Voor de rechter, en dat allemaal omdat ze eens een keer een verkeerde fan leveren :) Kan gebeuren toch?? En toch sta ik achter de consument :) NIEUWE!!!!!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 19:10 schreef justifire het volgende:
Nee!! 15 euro pakken en een nieuwe koeler uit de aktie nemen en lekker een paar biertjes pakken om je aktie te vieren :)
Is natuurlijk de ultime oplossing :) ik ga er alvast eentje pakken om de aktie te vieren >:)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

goed idee *D

[specs]

Verwijderd

flamen op computerwinkels, offtopic reacties.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.