S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Misschien handig om te weten dat als je een onboard chip gebruikt bij een upgrade van je mobo vaak alles opnieuw moet installeren.
Ik zou dan kiezen voor een pci kaartje.
Ik meende me te herinneren dat een grotere blocksize vooral bij sequentieel grote bestanden inlezen snelheidswinst boekt (denk aan high-quality videostreams e.d.), en een kleine blocksize sneller werkt met kleine files en een ietsje lagere zoektijd heeft. Ik denk dat de standaardsetting voor jou wel voldoet, en anders gewoon even verschillende uittesten (image maken, changen... image terug
)
Hmmm.. het is niet zo'n moeite om even een image te maken voor de upgrade en in t nieuwe systeem terug te plaatsen. Neem aan dat men sowieso regelmatig backups maakt van een RAID-0 array.Op zaterdag 22 juni 2002 23:33 schreef thesvr het volgende:
Misschien handig om te weten dat als je een onboard chip gebruikt bij een upgrade van je mobo vaak alles opnieuw moet installeren.
Mjah, dit is al wel vaker ter sprake gekomen, en kan wel via de search gevonden worden 
Overigens klopt bovenstaand verhaal over de blocksize wel, dus daar kun je in principe ook je conclusies al uit trekken..
Overigens klopt bovenstaand verhaal over de blocksize wel, dus daar kun je in principe ook je conclusies al uit trekken..
Dit topic is gesloten.
![]()