Hallo,
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom er echt niet uit, dus vandaar dat ik hem toch maar even stel...
Ik heb de search al gebruikt, maar tevergeefs...
Ok, dit is dus het probleem:
Ik draai nu dus met een Abit AT7 bordje.
Wat ik enkel wel graag zou willen is een aantal IDE devices op de highpoint controller aansluiten. Namelijk:
LS120, ZIP, Plexwriter 24/10/40a.
Op mijn vorige bord (Epox 8K7A+) ging dat vlekkeloos. Ook hierop zat een highpointje en deze detecteerde alles prima. Met dit Abit bordje heb ik dus wat meer problemen.
Tijdens het booten gaat het zoeken naar devices, maar hier zegt ie doodleuk 8x niets gevonden. In XP heb ik netjes de drivers geïnstalleerd, maar ja, zonder schijven kom je natuurlijk niet zo heel erg ver
...
Als ik er overigens een harde schijf aanhang ziet ie die wel weer....
Wie helpt mij verder?
In ieder geval alvast hartelijk bedankt!
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom er echt niet uit, dus vandaar dat ik hem toch maar even stel...
Ik heb de search al gebruikt, maar tevergeefs...
Ok, dit is dus het probleem:
Ik draai nu dus met een Abit AT7 bordje.
Wat ik enkel wel graag zou willen is een aantal IDE devices op de highpoint controller aansluiten. Namelijk:
LS120, ZIP, Plexwriter 24/10/40a.
Op mijn vorige bord (Epox 8K7A+) ging dat vlekkeloos. Ook hierop zat een highpointje en deze detecteerde alles prima. Met dit Abit bordje heb ik dus wat meer problemen.
Tijdens het booten gaat het zoeken naar devices, maar hier zegt ie doodleuk 8x niets gevonden. In XP heb ik netjes de drivers geïnstalleerd, maar ja, zonder schijven kom je natuurlijk niet zo heel erg ver
Als ik er overigens een harde schijf aanhang ziet ie die wel weer....
Wie helpt mij verder?
In ieder geval alvast hartelijk bedankt!