am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
FILE "bestand.img" BINARY
TRACK 1 AUDIO
INDEX 1 00:00:00
Dan brand hij hem als zijnde audio-cd.
Ik weet niet hoe de cd er uit komt maar proberen kost je hooguit een ceedeetje en 5 min werk.
Ik weet zeker dat het kan maar heb nu helaas geen tijd om het helemaal uit te zoeken voor je.
Edit: Dit doet dus het tegengestelde van wat jij wilt

Dan zou het dus zo moeten:
FILE "bestand.img" BINARY
TRACK 1 MODE1/2352
INDEX 1 00:00:00
TRACK 2 MODE1/2352
INDEX 2 00:03:53
etc
Anoniem: 26230
Naar tig keer lezen snap ik je vraag. Je wilt een cd beveiligen (waarschijnlijk tegen kopieëren/lezen door een PC) door de PC te laten denken dat het een data cd is in plaats van een audio cd. (dat kan misschien zoals al eerder gezegd met "cd extra" van NERO)Op zaterdag 22 juni 2002 22:51 schreef Jobah het volgende:
ik had laatst vaag iets van een vriend gehoord over hoe je een cd kon beveiligen met clone cd
je moest iets doen met de quesheet en daardoor zou je een audio cd voor de computer herkenbaar maken als data cd
is dit mogenlijk en zo ja hoe
Ik weet niet hoe dit pcies moet, maar 1 ding zal ik je zeggen, probeer geen cd's te beveiligen, want het lukt je toch niet. 1 van de beste cd beveiliging is te "kraken" met een eenvoudig viltstif streepje

thats why
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:15
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
You can't have everything. Where would you put it?
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
- We Are Borg
Move message to Schop een mod verrotOp zondag 23 juni 2002 21:31 schreef jeroendevries het volgende:
Slotje?
tsssssssssssssssssOp zondag 23 juni 2002 21:31 schreef jeroendevries het volgende:
Slotje?
omdat ik zo vrij ben geweest om een onzinnige reden op te geven voor het nut van een beveiliging wil je dat ik een sloteje krijg
ik kan niet anders zeggen dan; tssssssssssssssssss
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vervelend is dat he? Dat er mensen zijn die het durven om de door JOU samengestelde cd's te kopieëren en door te verkopen. Nou vraag ik je, waar moet het heen met deze wereld? Straks krijg je nog van die praktijken dat je zusje stiekum je masterceedeetje die je over een week uit wil brengen van je ript en je hem een dag later op allemaal pubjes kunt downloaden. Zo is er toch geen winst meer te behalen in de gekopieerde cd verkoop scene? Ik zou gewoon de prijs van je kopietjes verhogen. Dat is dan jammer voor de mensen die ze niet verder kopieëren, maar dan haal jij je marges tenminste.Op zondag 23 juni 2002 22:18 schreef St@m het volgende:
ik heb er ook weleens naar gezocht, omdat wanneer ik een cd verkocht diezelde cd altijd weer werd gebrand en doorverkocht, en dat wilde ik dus niet want ik wilde die monopoliepositie die ik had behouden, maar het is me niet gelukt
Inderdaad asociaal gewoonOp maandag 24 juni 2002 14:44 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Dat er mensen zijn die het durven om de door JOU samengestelde cd's te kopieëren en door te verkopen. Nou vraag ik je, waar moet het heen met deze wereld? Straks krijg je nog van die praktijken dat je zusje stiekum je masterceedeetje die je over een week uit wil brengen van je ript en je hem een dag later op allemaal pubjes kunt downloaden. Zo is er toch geen winst meer te behalen in de gekopieerde cd verkoop scene? Ik zou gewoon de prijs van je kopietjes verhogen. Dat is dan jammer voor de mensen die ze niet verder kopieëren, maar dan haal jij je marges tenminste.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het programma beveigd de cd met cactus-shield
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Not trying to pretend the enemy that I am.
email:
dit de site met het programma: Easy Adio Lock
http://www.cdr-masters.de/Easy-Audio-Lock/Index.htm
Die maakt een beveiliging op de cd door de image-file van clonecd te patchen
direct download:
http://www.cdr-masters.de/easy-audio-lock/EasyAudioLock.exe
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Anoniem: 29360
Beetje layout verneukeratief maar jaHere's an example to copy-protect a Data CD by adding a dummy Data track so that the backup disc will have 2 Data tracks (which is in fact an Illegal Table of Contents).
Example using Crash Bandicoot 3 [PAL] (PSX):
Get CDRWin 3.6b (or higher) and create an image of the CD (1 Mode2 data track).
The CUE-file should look something like this: FILE "C:\TEMP\CRASH3.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
Go to CDRWin -> Record Disc -> Load Cuesheet and read the Total Disc Time (should be 32:36:12).
Now add another (dummy) data track at the end of the cue file by using notepad and set it to the Total Disc Time minus 2 seconds(!). FILE "C:\TEMP\CRASH3.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
INDEX 01 32:34:12 <-- Total Disc Time (32:36:12) minus 2 seconds
Look at CDRWin -> Record Disc -> Disc Layout... and you will see the added track starts at 32:36:12 (not 32:34:12). The time is equal to the Lead
Out starttime, so it should not come in range of the data track.
Now record disc with CDRWin and you will get a CD with 2 data tracks.
The Crash Bandicoot 3 game runs fine on a Playstation.
Nero Burning Rom is the only program that can make a copy of this CD using the CD-Recorder as CD-Reader. It can't be copied on a CD-ROM reader (at least not on a Plextor PX-20TS)!
This trick should also works with Mixed Mode and Audio CD's.
To create an Mixed-Mode CD with an Illegal TOC subtract 4 seconds from the total time instead of the 2 seconds (just subtract seconds until CDRWin accepts the CUE-Sheet). Keep in mind that in CDRWin the total time of the new track should be at least the lead-out time.
USED HARD- AND SOFTWARE:
Plextor PX-R412C
Plextor PX-20TS
Recordable: Philips Silver Premium
CDRWin v3.6b & v3.7a (Win98)
- We Are Borg
Zal een kijken hoe het werktOp donderdag 27 juni 2002 22:54 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
alleen zit ik nog steeds met het probleem dat dat achterlijke cloneceedee niet normaal audio ceedees kan copyen en dat je geen snelheid kan instellen
voor de rest werkt alles goed
en ik wil geen beveiliging door een illegal toc, want de meeste op school gebruiken nero en die leest daar sowieso gewoon overheen
Anoniem: 2090
Ja ga dan maar voor een commerciele beveiliging van 10k euroOp vrijdag 28 juni 2002 09:35 schreef Jobah het volgende:
nu wil ik ook nog ceedees kunnen beveiligen met nero of winoncd ipv clonecd
en ik wil geen beveiliging door een illegal toc, want de meeste op school gebruiken nero en die leest daar sowieso gewoon overheen
en het moet gewoon kunnen
Anoniem: 30541
waarom denk je dat spellen ALTIJD kunnen weorden gekopieerd ?Op vrijdag 28 juni 2002 13:06 schreef Jobah het volgende:
ik dacht het niet, zo rijk ben ik niet
en het moet gewoon kunnen
Waarom denk je dat bedrijven er genoeg €€€€aan uitgeven ?
Maar jij wil het gratis en onkopieerbaar???
Kan niet......
Jij download shit van internet voor niks (wat hardstikke illegaal is), en gaat vervolgens winst zitten maken.
En dan wil jij nu hetzelfde gaan doen wat al die platenmaatschappijen doen, waar iedereen zo pissed om is.
Dat is dus echt compleet belachelijk en diep triest.
Als wat op die cd's stond, van jou was, OK, dan zou ik het me nog voor kunnen stellen, dat je het wilt beveiligen. Dat het niet nuttig is, is dan nog tot daaraan toe.
Dat je het echter niet kan hebben dat mensen het dan weer van jou kunnen kopieren, dat slaat dus nergens op.
Ten eerste wil je dat niet eens, de kwaliteit is gewoon een stuk minder.
Ten tweede zijn die mensen die dat doen niet fouter bezig dan jij.
Ten derde verdien je toch meer door gewoon te gaan werken ergens, als je tenminste niet het risico wil nemen de buma op je dak te krijgen (zo nu en dan een cd'tje voor iemand branden kan best, maar als je het echt goed winstgevend wil gaan doen, wordt het redelijk link).
Ten vierde: hoe zou jij het vinden als straks de audio cd's zo beveiligd zijn dat NIEMAND ze meer kan kopieren (niet dat dat kan, maar stel je het eens voor).
Maar ach... Iedereen heeft natuurlijk het recht om aan niets anders te denken dan z'n eigen portomonnee.
dus alternatieve ideen zijn welkom
Anoniem: 14957
PFFFFFFFFFF wat ben jij zielig zegOp vrijdag 28 juni 2002 21:17 schreef Jobah het volgende:
ik ben te jong om te werken en ik probeer 4 cocurrenten af te slaan thats why, en als het niet van die noobs waren had ik niet eens de moeite genomen, maar een beveiliging heb ik nog niet omdat cloneceedee gaar is
dus alternatieve ideen zijn welkom
Anoniem: 28002
net zolang tot ze niet meer meekunnen, je zult zien dat er
na een periode maar 1 of 2 overblijven en maak daar dan een prijsafspraak mee. Je moet wel een beetje zakelijker gaan denken als jij niet mag werken

Anoniem: 51443
Yip,Op vrijdag 28 juni 2002 17:03 schreef SirDupre het volgende:
Sorry hoor, maar dit is dus echt te sneu voor woorden.
...
Dat is dus echt compleet belachelijk en diep triest.
Jobah, wat ben jij zielig bezig. Ik vind het echt niet sneu voor je als je je cd-tjes niet genoeg kan verkopen omdat andere mensen ze vervolgens kopieren. Volgens mij ben jij zo een iemand die nog denkt dat ie te jong is om te werken als ie 30 jaar oud is.
Ik mag lijen dat je brander binnenkort doorbrandt

Anoniem: 34441
Deze mag dus (kennelijk) niet, kwam er net achter in een ander draadje..... Remove um ff voordat een mod het doet. (zoals bij mijn postOp donderdag 27 juni 2002 23:21 schreef Bandiet het volgende:
[..]
Beetje layout verneukeratief maar ja
bron

Dan is het tijd voor marketingOp vrijdag 28 juni 2002 23:22 schreef Jobah het volgende:
dat doe ik al, maar ze zijn over het algemeen populairder, terwijl ik toch meer service bied voor een lager prijs, maar mijn eigengemaakte mixjes verkochten ook goed, tot mijn cocurrenten ze gingen kopieren en das niet waar ik op uit ben
Reclamepanelen zetten/affiches uithangen/spotje op radio/tv
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ze moeten niet aan mijn handel komen
Verder is dit topic idd niet helemaal zuiver...
Dit topic is gesloten.