Abit GF4 Ti 4400 +A7V333 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01-2025
Zijn daar problemen mee?
Ik merk met mijn tweede Abit Siluro GF4 Ti 4400 (eerste omgeruild om die reden)dat na resetten of comp opstarten dat je niet het startop scherm ziet wegens verkeerde freq die de kaart afgeeft zodat de monitor niet werkt (verkeerde display freq)
bij de eerste kaart ging het 2 of 3 keer op de 10 keer fout, na inruilen bij de tweede kaart 30x erger!!!
Nu moet ik 5 à 8 keer resetten/koud herstarten om een normale start te krijgen. Een Leadtek GF 4 ti 4400 van de buren geleend, weg alle problemen.
Daar wordt je niet goed van...
kyrill

Ps de kaart is niet over geklokt

Verwijderd

omruilen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
Misschien eff bij de winkel vragen :? Lijkt me een beetje erg vaag als de Abit het niet doet en Leadtek wel :?

Lijkt me een kapotte kaart...

• kyrill
Ik kan toch moeilijk een derde kaart vragen om te ruilen?
Als tie het doet, doet tie het prima. (Morrowind!!)
Overigens die Leadtek ziet er supergaaf uit. Net een Rolls Royce. Een massieve koelings blok, die in een U-vorm om de kaart heen buigt, zodat de bloedhete achterkant van de NVidia chip ook gekoeld wordt inclusief al het geheugen. Het bezit ook twee fannetjes en dat allemaal voor dezelfde prijs als de abit! Als ik dit van te voren had geweten.. (de winkel met een super service in Delft A-tembo, heeft helaas die Leadtek niet)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb deze probs ook met de Abit ti 4400 :(
Ga hem ook omruilen want dit zuigt ;(

Turn it off and on again.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Lijkt me een raar probleem. Ik heb zelf ook een Abit Siluro GF4 Ti4400, werkt perfect. Het klinkt meer als een exemplarisch probleem.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• kyrill
Op zaterdag 22 juni 2002 23:23 schreef Wildfire het volgende:
Lijkt me een raar probleem. Ik heb zelf ook een Abit Siluro GF4 Ti4400, werkt perfect. Het klinkt meer als een exemplarisch probleem.
Hoe kan je dat nu zeggen, volgens je eigen computerspecs heb je een Soltek mobo. Mijn ervaring is met de COMBI Abit Ti 4400 en Asus A7V333 mobo

Smokey heb jij je Siluro problemen met je Abit moederbord?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Op zondag 23 juni 2002 13:25 schreef kyrill het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nu zeggen, volgens je eigen computerspecs heb je een Soltek mobo. Mijn ervaring is met de COMBI Abit Ti 4400 en Asus A7V333 mobo

[..]
Sorry, ik was nog niet goed wakker... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 23:15 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik heb deze probs ook met de Abit ti 4400 :(
Ga hem ook omruilen want dit zuigt ;(
Welke ga je dan halen?? Weer dezelfde of een andere proberen??

Verwijderd

Ik heb een asus ti 4200 kaartje en ook ik had dat ik vaak bij en restart een zwart scherm te zien kreeg.

Wat bleek het zoal bij mij te zijn....
Ik had gewoon iets ingesteld qua refresh rate die te hoog was. Om de een of andere vage reden paste XP die steeds bij mij pas aan na een reboot, en dan krijg je een zwart scherm.

Kijk anders eens met een remote admin programma (bv www.radmin.com) wat je ziet en wat er gebeurd als je de resolutie via zon radmin programma veranderd. Daardoor ben ik achter mijn probleem gekomen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topic is ruim een half jaar oud, probleem zal inmiddels wel opgelost zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.